Quote from Funbeat user on 23 March 2009, 20:36Då blir det Tdf nästa för Lance avsågs.
Då blir det Tdf nästa för Lance avsågs.
Quote from Mattias Johansson on 24 March 2009, 10:29Hmm.. läste jag inte någonstans att vid vurpor så oftast bryter amatörer nyckelben och proffs båtsbenet? (H)
Går det inte att skruva ihop ett nyckelben? Jag förstår att man inte gör det på en motionär men en mångmilijon industri som Lance som man snabbt
Hmm.. läste jag inte någonstans att vid vurpor så oftast bryter amatörer nyckelben och proffs båtsbenet? (H)
Går det inte att skruva ihop ett nyckelben? Jag förstår att man inte gör det på en motionär men en mångmilijon industri som Lance som man snabbt
Quote from Rasmus Olsson on 24 March 2009, 10:30Varför bryter amatörer och proffs olika ben? Det där får du gärna förklara.
Varför bryter amatörer och proffs olika ben? Det där får du gärna förklara.
Quote from Mattias Johansson on 24 March 2009, 10:33Om jag inte minns fel så var det att proffsen håller kvar i styret under vurpan
Om jag inte minns fel så var det att proffsen håller kvar i styret under vurpan
Quote from Funbeat user on 24 March 2009, 10:34Nyckelbenbrott är en standardskada inom cykel och då får "man" mer titanprylar att leka med.
Nyckelbenbrott är en standardskada inom cykel och då får "man" mer titanprylar att leka med.
Quote from Mattias Johansson on 24 March 2009, 10:36Att hålla kvar i styret skulle vara fördel vid en vurpa. Ungefär att jämföra som en brottare som ruller sig igenom ett fall.
Att hålla kvar i styret skulle vara fördel vid en vurpa. Ungefär att jämföra som en brottare som ruller sig igenom ett fall.
Quote from Funbeat user on 24 March 2009, 10:37Edit
FpDP hann före.
Edit
FpDP hann före.
Quote from Mattias Johansson on 24 March 2009, 10:37Hade det på känn. Då kan det väl inte ta mer än ett par veckor att komma upp i sadeln igen?
Hade det på känn. Då kan det väl inte ta mer än ett par veckor att komma upp i sadeln igen?
Quote from Funbeat user on 24 March 2009, 10:39SPD-styre till amatörerna alltså.
SPD-styre till amatörerna alltså.
Quote from Funbeat user on 24 March 2009, 10:45Det gäller att hålla fast i hojen så "man" kommer iväg på rätt hoj.
Det gäller att hålla fast i hojen så "man" kommer iväg på rätt hoj.