Quote from Rasmus Olsson on 24 March 2009, 10:48Klibbiga styrlindor kanske är grejen?
Då får jag sortera mig till amatörerna, då jag inte vaknade med en cykel i händerna, utan låg platt på stigen med en luxerad axel.
Klibbiga styrlindor kanske är grejen?
Då får jag sortera mig till amatörerna, då jag inte vaknade med en cykel i händerna, utan låg platt på stigen med en luxerad axel.
Quote from Funbeat user on 24 March 2009, 10:50Det är sällan klungor i Mulleskolan.
Det är sällan klungor i Mulleskolan.
Quote from Sandra Näslund on 24 March 2009, 14:13Och jag är proffs - ett stadigt grepp i styret och pang ner i asfalten.
Vet ni hur svårt det är att klicka sig ur i liggande ställning.
Och jag är proffs - ett stadigt grepp i styret och pang ner i asfalten.
Vet ni hur svårt det är att klicka sig ur i liggande ställning.
Quote from Rasmus Olsson on 24 March 2009, 14:17Ja, särskilt när man ligger på mage och har 14 kg cykel på ryggen. Skitsvårt. Samtidigt ser det nog kul ut, eftersom de andra garvade innan de hjälpte mig.
Ja, särskilt när man ligger på mage och har 14 kg cykel på ryggen. Skitsvårt. Samtidigt ser det nog kul ut, eftersom de andra garvade innan de hjälpte mig.
Quote from Funbeat user on 24 March 2009, 14:19Jag tror att en funktionär i MCK hann fundera på det när jag hade hans lårmuskel i ett fast grepp.
Startern höll mig inte när jag bromsade in på starten och då tog graviditeten över när cykeln stod stilla och jag föll rakt mot avprickaren men jag fick fa
Jag tror att en funktionär i MCK hann fundera på det när jag hade hans lårmuskel i ett fast grepp.
Startern höll mig inte när jag bromsade in på starten och då tog graviditeten över när cykeln stod stilla och jag föll rakt mot avprickaren men jag fick fa
Quote from Funbeat user on 24 March 2009, 15:57Bruse: Jag är säker på att det såg kul ut, jag skrattade gott och jag var inte ens där.
David: Hur gick det till när graviditeten tog över, det låter dramatiskt! Utomhus och allt 😉
Bruse: Jag är säker på att det såg kul ut, jag skrattade gott och jag var inte ens där.
David: Hur gick det till när graviditeten tog över, det låter dramatiskt! Utomhus och allt 😉
Quote from Funbeat user on 24 March 2009, 15:59Har du inte varit i en svensk folkpark och fått barr i brallorna?
Har du inte varit i en svensk folkpark och fått barr i brallorna?
Quote from Funbeat user on 24 March 2009, 18:38Mjölby FP! 😉
http://www.timesonline.co.uk/tol/sport/more_sport/cycling/article5963152.ece
Mjölby FP! 😉
http://www.timesonline.co.uk/tol/sport/more_sport/cycling/article5963152.ece
Quote from Funbeat user on 24 March 2009, 19:04David,
tur att cyklister får väl definierade lårmuskler som är lätta att hugga tag i. Sen är jag också nyfiken på den där graviditeten du råkade ut för samtidigt 😉
David,
tur att cyklister får väl definierade lårmuskler som är lätta att hugga tag i. Sen är jag också nyfiken på den där graviditeten du råkade ut för samtidigt 😉
Quote from Funbeat user on 24 March 2009, 19:08Det var en mycket gammal man men skrika kunde han. Det tog endast en 15-20 sekunder innan jag fick loss foten.
Det var en mycket gammal man men skrika kunde han. Det tog endast en 15-20 sekunder innan jag fick loss foten.