Quote from Anders Wallerstedt on 26 March 2009, 08:24Lance kommer till Girot, var så lugna.
Han har ju inte brutit benet.
Han är på cykeln på en vecka till tio dagar.Jag tycker nog att Adamson och Vacchi, lyfter fram Lövkvist hela tiden, vilket är kul.
Lance kommer till Girot, var så lugna.
Han har ju inte brutit benet.
Han är på cykeln på en vecka till tio dagar.
Jag tycker nog att Adamson och Vacchi, lyfter fram Lövkvist hela tiden, vilket är kul.
Quote from Funbeat user on 26 March 2009, 08:27Nu var det inte i cykelsändningar på eurosport utan i svensk media.
Nu var det inte i cykelsändningar på eurosport utan i svensk media.
Quote from j sollerman on 26 March 2009, 08:28Dom rapporterar ju om dopning!
Dom rapporterar ju om dopning!
Quote from Funbeat user on 26 March 2009, 08:30Inte så gärna i fotboll, ishockey, skidor och friidrott.
Inte så gärna i fotboll, ishockey, skidor och friidrott.
Quote from Funbeat user on 26 March 2009, 10:20Svensk Media hatar cykel...men sen är också Svenska Sportjournalister traditionalister...introvärta. Om TV4 sporten ägnat mindre tid åt Peter Jidehs frisyr och mer åt sport hade vi ju kunnat få se och läsa om cykel mer än kring os.
Ljunskog är ju klart
Svensk Media hatar cykel...men sen är också Svenska Sportjournalister traditionalister...introvärta. Om TV4 sporten ägnat mindre tid åt Peter Jidehs frisyr och mer åt sport hade vi ju kunnat få se och läsa om cykel mer än kring os.
Ljunskog är ju klart
Quote from Funbeat user on 26 March 2009, 10:22Cissi Bäckstedt? Ja, hon är mycket trevlig som för övrigt resten av familjen Bäckstedt.
Cissi Bäckstedt? Ja, hon är mycket trevlig som för övrigt resten av familjen Bäckstedt.
Quote from Funbeat user on 26 March 2009, 10:27Nja jag tänkte på min Namne....och hans osannolika muskel massa och längd när han släpar sig runt i bergen!
Nja jag tänkte på min Namne....och hans osannolika muskel massa och längd när han släpar sig runt i bergen!
Quote from Funbeat user on 26 March 2009, 10:30Cissi var minsann också en krampa, efter deras alpina karriär.
Cissi var minsann också en krampa, efter deras alpina karriär.
Quote from Funbeat user on 27 March 2009, 19:15@---> Linnex Sr
De är faktiskt tvärt om nya eller "amatörer" bryter ofta båtbenet och vana cyklister nyckelbenet (enligt sjukvården som tog hand om en nykraschad kollega).
Anledningen enligt dem: att är man en van cyklist håller man in armarna (lr hålle
@---> Linnex Sr
De är faktiskt tvärt om nya eller "amatörer" bryter ofta båtbenet och vana cyklister nyckelbenet (enligt sjukvården som tog hand om en nykraschad kollega).
Anledningen enligt dem: att är man en van cyklist håller man in armarna (lr hålle
Quote from Funbeat user on 28 March 2009, 16:44Angående brutet båtben: med rakt styre kan man flytta över reglagen till den sida man inte har gips 😉
Angående brutet båtben: med rakt styre kan man flytta över reglagen till den sida man inte har gips 😉