Quote from Funbeat user on 4 September 2010, 21:05Jag vet inte men det kommer att bli mycket intressant att se! Steve Larsen (som tyvärr inte är med oss längre) cyklade väl till sig en 10 minuters ledning på Kona ett år och han kom ju från en cykelbakgrund. Armstrong borde ju kunna ordna något liknande o
Jag vet inte men det kommer att bli mycket intressant att se! Steve Larsen (som tyvärr inte är med oss längre) cyklade väl till sig en 10 minuters ledning på Kona ett år och han kom ju från en cykelbakgrund. Armstrong borde ju kunna ordna något liknande o
Quote from Funbeat user on 4 September 2010, 22:08Rasmus O; du skriver "Det skulle vara väldigt skoj att ta ett gäng nybörjare som har god vattenvana och inte vattenrädda, men som inte kan simma med nåt simsätt hittills, och dela in dem i två grupper. En får lära sig bröstsim och en får lära sig crawl. O
Rasmus O; du skriver "Det skulle vara väldigt skoj att ta ett gäng nybörjare som har god vattenvana och inte vattenrädda, men som inte kan simma med nåt simsätt hittills, och dela in dem i två grupper. En får lära sig bröstsim och en får lära sig crawl. O
Quote from Funbeat user on 4 September 2010, 22:54Vi har redan bytt tråd.
Vi har redan bytt tråd.
Quote from Funbeat user on 5 September 2010, 11:44Crawl kräver att man är ok med att ha ansiktet i vattnet, det gillar inte nybörjare.
Sen en annan sak: även dåliga bröstsimmare kan simma en bit med kläderna på. Hur går det att simma 100 m crawl i skjorta o byxor? (Har aldrig provat, men simmat 1 km br
Crawl kräver att man är ok med att ha ansiktet i vattnet, det gillar inte nybörjare.
Sen en annan sak: även dåliga bröstsimmare kan simma en bit med kläderna på. Hur går det att simma 100 m crawl i skjorta o byxor? (Har aldrig provat, men simmat 1 km br
Quote from Håkan Öhling on 5 September 2010, 12:10Det är mycket lättare att simma crawl med kläderna på eftersom det är effektivare.
Det är mycket lättare att simma crawl med kläderna på eftersom det är effektivare.
Quote from Funbeat user on 5 September 2010, 17:01Finns en fin-fin tråd där ni kan fortsätta övertyga varandra om simsätt.
Finns en fin-fin tråd där ni kan fortsätta övertyga varandra om simsätt.
Quote from Funbeat user on 5 September 2010, 17:08Kommer han till start?
http://www.velonation.com/News/ID/5534/US-Justice-Department-considering-joining-investigations-into-Landis-claims.aspx#ixzz0yZiEecG5
Kommer han till start?
http://www.velonation.com/News/ID/5534/US-Justice-Department-considering-joining-investigations-into-Landis-claims.aspx#ixzz0yZiEecG5
Quote from Funbeat user on 5 September 2010, 17:54Inget mer simsättsprat i den här tråden nu! Det finns en egen tråd för det.
Mer snack om Lance och kanske Lanza 😉
Inget mer simsättsprat i den här tråden nu! Det finns en egen tråd för det.
Mer snack om Lance och kanske Lanza 😉
Quote from Funbeat user on 6 September 2010, 10:31Rasmus har du barn?
Mina barn har då inte krupit på golvet som bröstsim, däremot kryper de i vattnet. Sätt på en liten unge en simdyna/flythjälp, lägg en boll framför, inte tar de några symmetriska arm och bentag för att nå bollen.
Att synka bensparken
Rasmus har du barn?
Mina barn har då inte krupit på golvet som bröstsim, däremot kryper de i vattnet. Sätt på en liten unge en simdyna/flythjälp, lägg en boll framför, inte tar de några symmetriska arm och bentag för att nå bollen.
Att synka bensparken
Quote from Funbeat user on 6 September 2010, 10:31Ursäkta, såg inte sista inlägget före mitt.
Ursäkta, såg inte sista inlägget före mitt.