Quote from Funbeat user on 4 September 2010, 09:34Rasmus: Ställ frågan till någon av de svenska simklubbarna, varför även de numera börjar med att lära ut crawl till barn som första simsätt. Det är knappast för att lära ut det svåraste först...
Rasmus: Ställ frågan till någon av de svenska simklubbarna, varför även de numera börjar med att lära ut crawl till barn som första simsätt. Det är knappast för att lära ut det svåraste först...
Quote from Funbeat user on 4 September 2010, 09:51Rasmus, tänkte mer på att du och jag började gå väldigt off topic med allt för många inlägg.
Nu hyllar vi Lance Armstrong, vilken halva kör han nästa år?
Hawaii ligger väl lägligt som en avslutning för honom 2011?
Rasmus, tänkte mer på att du och jag började gå väldigt off topic med allt för många inlägg.
Nu hyllar vi Lance Armstrong, vilken halva kör han nästa år?
Hawaii ligger väl lägligt som en avslutning för honom 2011?
Quote from Funbeat user on 4 September 2010, 09:53Sedär, ännu en potentiellt intressant diskussion som hamnar i "markera som ointressant"...
Tror triathlon skulle få betydligt mer uppmärksamhet om Lance kommer tillbaka. Vore illa om han åker dit för doping bara, han ligger visst rätt pyrt till i USA: ht
Sedär, ännu en potentiellt intressant diskussion som hamnar i "markera som ointressant"...
Tror triathlon skulle få betydligt mer uppmärksamhet om Lance kommer tillbaka. Vore illa om han åker dit för doping bara, han ligger visst rätt pyrt till i USA: ht
Quote from Funbeat user on 4 September 2010, 14:58har startat en ny diskution i ämnet "crawl/bröstsim som första simsätt". Om intresse finns så kan ni fortsätta diskutionen där.
Vad gäller armstrongs triathlonsättsning, så tycker jag det ska bli riktigt kul att följa den. Sprang inte han New York Marat
har startat en ny diskution i ämnet "crawl/bröstsim som första simsätt". Om intresse finns så kan ni fortsätta diskutionen där.
Vad gäller armstrongs triathlonsättsning, så tycker jag det ska bli riktigt kul att följa den. Sprang inte han New York Marat
Quote from Funbeat user on 4 September 2010, 15:39Visst sprang han sub3
2006 2:59:36
2007 2:46:43Är nog inte helt kass i vattnet, då han startade sin sportsliga karriär med just simning.
Hur vanligt är det med dopingkontroller på stora internationella tritävlingar? Kan ju tänka mig att det blir mer f
Visst sprang han sub3
2006 2:59:36
2007 2:46:43
Är nog inte helt kass i vattnet, då han startade sin sportsliga karriär med just simning.
Hur vanligt är det med dopingkontroller på stora internationella tritävlingar? Kan ju tänka mig att det blir mer f
Quote from Funbeat user on 4 September 2010, 16:24Enligt hans twitter är han ute och joggar en del. Men intervjun där han säger att han ska börja med HIM först gjordes före TdF i år. Jag fick en känsla av att hans tävlings-anda rann av honom i backarna där, han har inte sagt ett knyst om några nya tävlin
Enligt hans twitter är han ute och joggar en del. Men intervjun där han säger att han ska börja med HIM först gjordes före TdF i år. Jag fick en känsla av att hans tävlings-anda rann av honom i backarna där, han har inte sagt ett knyst om några nya tävlin
Quote from Funbeat user on 4 September 2010, 18:53Han är väl värd att gå i pension
Han är väl värd att gå i pension
Quote from Funbeat user on 4 September 2010, 18:53Han är väl värd att gå i pension
Han är väl värd att gå i pension
Quote from Funbeat user on 4 September 2010, 20:44http://triathlete-europe.competitor.com/2009/10/08/armstrong-race-kona-2011/
Han ska väl bara kvala dit och det borde han väl försöka i en där han kan dra extra nytta utav sin cykling typ IM France eller IM Lanzarote? Ifall han nu inte får ett "wildcard"
http://triathlete-europe.competitor.com/2009/10/08/armstrong-race-kona-2011/
Han ska väl bara kvala dit och det borde han väl försöka i en där han kan dra extra nytta utav sin cykling typ IM France eller IM Lanzarote? Ifall han nu inte får ett "wildcard"
Quote from Funbeat user on 4 September 2010, 20:52Han borde väl ha goda chanser att placera sig riktigt bra med tanke på att han bör vara hyfsat överlägsen på cykel. Är han så mycket bättre att det kompenserar för eventuella tillkortakommanden i simning och löpning?
Han borde väl ha goda chanser att placera sig riktigt bra med tanke på att han bör vara hyfsat överlägsen på cykel. Är han så mycket bättre att det kompenserar för eventuella tillkortakommanden i simning och löpning?