Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpning - Lopp och tävlingarAros Marathon
You need to log in to create posts and topics.

AROS Marathon 2012-05-05

UPPSALA – ENKÖPING

Med solen i ögonen, i trevligt sällskap och fint vårväder springer du från Uppsala slott till Enköpings regemente.

I kontrast till alla lopp som är på tok för dyra erbjuds här ett gratislopp.
I år är deltag

Tack Christer för att du ordnar detta superlopp! (t+)Vi får hoppas på lika bra väder som vi har haft tidigare år.

Vädret kommer med största sannolikhet vara strålande.
Jag får nog tillfälle att tacka dig för arrangemang av fina tillställningar inom en snar framtid! 🙂

Ja under det här loppet så kan jag ju inte bli varvad av dig som ju vanligtvis förekommer under ett annat lopp i Norduppland. Å på samma plats år efter år....har du tecken på diagnoser kring tvångsmässighet Krille....ehe..! Eller är det jag????
Tungt motb

Får man någon bekräftelse på sin anmälan? Jag mejlade 4/11 men har inte hört nåt ännu. Jag vet ju att deltagarantalet är begränsat och jag hör till dem som "tävlar" om jumboplatsen... Så jag förstår om jag inte är en prioriterad deltagare. Det är bra att

Kul att du är med !
Du har en plats!
Många springer detta lopp helt utan tidsambitioner, ett perfekt långpass, lagom innan sthlm marathon, på skonsamt underlag och solen i ögonen. om du kommer sist spelar liksom ingen roll, det är snarare de som kommer i

Jag är förstås med nästa år igen! Hoppas vi får lika härligt väder som förra året. Ett grymt bra arrangemang som man inte får missa!

Härligt Marcus!

Vill bara rätta lite att vi prioriterar alla, oavsett hastighet och ambitioner 🙂

Härligt!
Nu har jag ett mål med vinterlöpningen!
Detta blir min första halvmara, har ännu aldrig sprungit så långt, men med målmedveten träning så ska det nog gå bra. Det är ju flera månader kvar!
Har ingen tidsambition öht, målet är att klara att spring

Malin, Att ha som mål att klara distansen är ett kanonbra mål tycker jag!