Quote from Funbeat user on 1 December 2011, 15:11Halvan är perfekt som lite hårdare långpass några veckor innan Stockholm Marathon. Samma väder som senast och lika trevliga funktionärer som bjuder på saft utanför Örsundsbro om man får önska fritt.
Den enda förändringen jag vill se till nästa gång är at
Halvan är perfekt som lite hårdare långpass några veckor innan Stockholm Marathon. Samma väder som senast och lika trevliga funktionärer som bjuder på saft utanför Örsundsbro om man får önska fritt.
Den enda förändringen jag vill se till nästa gång är at
Quote from Funbeat user on 1 December 2011, 18:11Stavningen fixar jag men tiden får du fixa själv....;)
Stavningen fixar jag men tiden får du fixa själv....;)
Quote from Funbeat user on 12 January 2012, 20:55Anmälningarna kommer in i strid ström!
De som anmält sig hitills har en plats men platserna börjar gå åt!
Anmälningarna kommer in i strid ström!
De som anmält sig hitills har en plats men platserna börjar gå åt!
Quote from Funbeat user on 13 January 2012, 19:03Nu har jag fått igång www.arosmarathon.se ordentligt så att alla kan se senaste info om loppet där, alla anmälda finns listade på hemsidan som uppdateras kontinuerligt när nya anmälningar kommer. Vi har även skapat en epostadress där alla kan maila sina
Nu har jag fått igång http://www.arosmarathon.se ordentligt så att alla kan se senaste info om loppet där, alla anmälda finns listade på hemsidan som uppdateras kontinuerligt när nya anmälningar kommer. Vi har även skapat en epostadress där alla kan maila sina
Quote from Funbeat user on 28 February 2012, 21:31Aktualiserar tråden så att de som inte känner till Aros marathon får en chans att kolla in detta kamratliga lopp!
Aktualiserar tråden så att de som inte känner till Aros marathon får en chans att kolla in detta kamratliga lopp!
Quote from Funbeat user on 29 February 2012, 12:57Kanon, ser fram emot den ompekade hemsida utan overlay-reklamen.
Har peppat extra och lagt in en länk på min klubb Runday IF´s facebookgrupp. Räkna med flera anmälningar, hoppas ni laddar upp med en drickshatt...
Kanon, ser fram emot den ompekade hemsida utan overlay-reklamen.
Har peppat extra och lagt in en länk på min klubb Runday IF´s facebookgrupp. Räkna med flera anmälningar, hoppas ni laddar upp med en drickshatt...
Quote from Funbeat user on 29 February 2012, 17:17Ska peta över hemsidan snart, kippar fortfarande efter andan från Öppet Spår.
Ska peta över hemsidan snart, kippar fortfarande efter andan från Öppet Spår.
Quote from Funbeat user on 9 March 2012, 20:52Jag har precis anmält mig till halvmarathon......men går träningen bra kanske det blir hela sträckan.
Vilket härligt intitiativ att ordna en lopp av den är dimensionen.....så himla bra..
Jag ser verkligen fram emot min debut i Arosloppet
Jag har precis anmält mig till halvmarathon......men går träningen bra kanske det blir hela sträckan.
Vilket härligt intitiativ att ordna en lopp av den är dimensionen.....så himla bra..
Jag ser verkligen fram emot min debut i Arosloppet
Quote from Funbeat user on 15 March 2012, 11:58Ah, det spritter lite i benen nu! Och eftersom Christer har utlovat samma fenomenala väder som förra året så är det väl bäst att börja polera solglasögonen snart... Spännande också med extraslingor, det blir ju liksom ultrapremiär för min del då. Eller bl
Ah, det spritter lite i benen nu! Och eftersom Christer har utlovat samma fenomenala väder som förra året så är det väl bäst att börja polera solglasögonen snart... Spännande också med extraslingor, det blir ju liksom ultrapremiär för min del då. Eller bl
Quote from Funbeat user on 15 March 2012, 19:22Vi ska testlöpa slingorna dom närmaste helgerna när det torkat upp lite i skogen innan vi offentliggör dom, dom kommer att hamna i Viggebyskogen.
Vi ska testlöpa slingorna dom närmaste helgerna när det torkat upp lite i skogen innan vi offentliggör dom, dom kommer att hamna i Viggebyskogen.