Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpning - Lopp och tävlingarAros Marathon
You need to log in to create posts and topics.

Halvan är perfekt som lite hårdare långpass några veckor innan Stockholm Marathon. Samma väder som senast och lika trevliga funktionärer som bjuder på saft utanför Örsundsbro om man får önska fritt.

Den enda förändringen jag vill se till nästa gång är at

Stavningen fixar jag men tiden får du fixa själv....;)

Anmälningarna kommer in i strid ström!
De som anmält sig hitills har en plats men platserna börjar gå åt!

Nu har jag fått igång http://www.arosmarathon.se ordentligt så att alla kan se senaste info om loppet där, alla anmälda finns listade på hemsidan som uppdateras kontinuerligt när nya anmälningar kommer. Vi har även skapat en epostadress där alla kan maila sina

Aktualiserar tråden så att de som inte känner till Aros marathon får en chans att kolla in detta kamratliga lopp!

Kanon, ser fram emot den ompekade hemsida utan overlay-reklamen.

Har peppat extra och lagt in en länk på min klubb Runday IF´s facebookgrupp. Räkna med flera anmälningar, hoppas ni laddar upp med en drickshatt...

Ska peta över hemsidan snart, kippar fortfarande efter andan från Öppet Spår.

Jag har precis anmält mig till halvmarathon......men går träningen bra kanske det blir hela sträckan.

Vilket härligt intitiativ att ordna en lopp av den är dimensionen.....så himla bra..

Jag ser verkligen fram emot min debut i Arosloppet

Ah, det spritter lite i benen nu! Och eftersom Christer har utlovat samma fenomenala väder som förra året så är det väl bäst att börja polera solglasögonen snart... Spännande också med extraslingor, det blir ju liksom ultrapremiär för min del då. Eller bl

Vi ska testlöpa slingorna dom närmaste helgerna när det torkat upp lite i skogen innan vi offentliggör dom, dom kommer att hamna i Viggebyskogen.