Quote from Funbeat user on 2 May 2012, 12:45Eftersom banan saknar några större uppförsbackar så kompenserar vi det med
lite motvind i år. Man måste tänka på allt som arrangör-(H)
Eftersom banan saknar några större uppförsbackar så kompenserar vi det med
lite motvind i år. Man måste tänka på allt som arrangör-(H)
Quote from Funbeat user on 2 May 2012, 13:15Tack Pasi! Det var omtänksamt.
Tack Pasi! Det var omtänksamt.
Quote from Funbeat user on 4 May 2012, 12:49Nu ser det bättre ut med vädret! Den norska vädersidan Yr säger 10-11 grader och sol och lite växlande molnighet, samt lite lätt vind från väst 6 m/s.
Ser helt ok ut jämfört med prrognosen för 3-4 dagar sedan som sa +3 och snöstorm/regn 🙂
Väderpro
Nu ser det bättre ut med vädret! Den norska vädersidan Yr säger 10-11 grader och sol och lite växlande molnighet, samt lite lätt vind från väst 6 m/s.
Ser helt ok ut jämfört med prrognosen för 3-4 dagar sedan som sa +3 och snöstorm/regn 🙂
Väderpro
Quote from Funbeat user on 4 May 2012, 18:11Sedan den 14 april i år har jag slutat att titta på väderprognoser. Det blir vad det blir. En sak är dock helt klart att oavsett väder kommer vi att få en fin dag imorgon. 🙂
Sedan den 14 april i år har jag slutat att titta på väderprognoser. Det blir vad det blir. En sak är dock helt klart att oavsett väder kommer vi att få en fin dag imorgon. 🙂
Quote from Funbeat user on 4 May 2012, 18:20Det har du rätt i Jonas. Blir det myslöpa eller persa?
Det har du rätt i Jonas. Blir det myslöpa eller persa?
Quote from Funbeat user on 4 May 2012, 18:44Skadad å rehab-joggar Crillan...! Så i år behöver jag inte välja ens...men vi ska upp till Gävle på söndag å då ska jag sätta en lapp på alla vindrutorna på parkeringarna runt Gunder Hägg Arena....VÄLKOMNA TILL MÅNKARBO MARATHON...!?
Skadad å rehab-joggar Crillan...! Så i år behöver jag inte välja ens...men vi ska upp till Gävle på söndag å då ska jag sätta en lapp på alla vindrutorna på parkeringarna runt Gunder Hägg Arena....VÄLKOMNA TILL MÅNKARBO MARATHON...!?
Quote from Funbeat user on 4 May 2012, 18:51Instämmer Jonas. Det blir kul och väder lär vi få. Tror det blir rafflande med ny bansträckning oxå. Ser fram emot öl och bastu;)
Instämmer Jonas. Det blir kul och väder lär vi få. Tror det blir rafflande med ny bansträckning oxå. Ser fram emot öl och bastu;)
Quote from Funbeat user on 5 May 2012, 17:54Tack återigen för ett toppenarrangemang!
Tack återigen för ett toppenarrangemang!
Quote from Funbeat user on 6 May 2012, 20:53Såg att resultaten har kommit ut på hemsidan. (t+)
Såg att resultaten har kommit ut på hemsidan. (t+)
Quote from Funbeat user on 7 May 2012, 10:02Tack igen Pasi, Christer och alla Aros funktionärer. GULD betyg i vinden får ni. Hade en toppendag och tufft blev det oxå;)
Tack igen Pasi, Christer och alla Aros funktionärer. GULD betyg i vinden får ni. Hade en toppendag och tufft blev det oxå;)