Quote from Guest on 1 November 2012, 12:39AROS Marathon 2013-05-04
UPPSALA – ENKÖPING
Med solen i ögonen, i trevligt sällskap och fint vårväder springer du från Uppsala slott till Enköpings regemente.
I kontrast till alla lopp som är på tok för dyra erbjuds här ett gratislopp.
I år är deltaga
AROS Marathon 2013-05-04
UPPSALA – ENKÖPING
Med solen i ögonen, i trevligt sällskap och fint vårväder springer du från Uppsala slott till Enköpings regemente.
I kontrast till alla lopp som är på tok för dyra erbjuds här ett gratislopp.
I år är deltaga
Quote from Funbeat user on 1 November 2012, 12:49Jamen välkomna!
Innan detta lopp egentligen fått en officiell inbjudan för detta år så har mer än en tredjedel av platserna gått åt.....det gillas!
Jamen välkomna!
Innan detta lopp egentligen fått en officiell inbjudan för detta år så har mer än en tredjedel av platserna gått åt.....det gillas!
Quote from Funbeat user on 1 November 2012, 20:28Men hallå där på sig Crillan..!!!
Har du ändrat datumet bara för att få mig me....storhetsvansinnet växer för varje dag som går....hehehe.
Kolliderar inte med vare sig Månkarbo eller något annat lopp så just nu ser det fantastiskt bra ut. Nu ligger jag ju
Men hallå där på sig Crillan..!!!
Har du ändrat datumet bara för att få mig me....storhetsvansinnet växer för varje dag som går....hehehe.
Kolliderar inte med vare sig Månkarbo eller något annat lopp så just nu ser det fantastiskt bra ut. Nu ligger jag ju
Quote from Funbeat user on 1 November 2012, 21:13Gjutet. 2013 års ända marathon i min kalender. Så vackert så blåsigt och så friskt. Räkna med mig;)
Gjutet. 2013 års ända marathon i min kalender. Så vackert så blåsigt och så friskt. Räkna med mig;)
Quote from Funbeat user on 1 November 2012, 22:39Härligt Kjelle!
Datumet är lagt just för att du ska kunna deltaga detta år!
Ska bli kul att visa mina nejder, vid 30 km så kommer en skarp 90 graderskurva och därifrån ser man mitt hus, det ska du hålla utkik efter, i övrigt hoppas jag att du kommer att
Härligt Kjelle!
Datumet är lagt just för att du ska kunna deltaga detta år!
Ska bli kul att visa mina nejder, vid 30 km så kommer en skarp 90 graderskurva och därifrån ser man mitt hus, det ska du hålla utkik efter, i övrigt hoppas jag att du kommer att
Quote from Funbeat user on 2 November 2012, 01:21Chrille. Jag har verkligen, en höna att plocka. Sliten i motvinden och med TEC i benen, var det svårt att gå 100 % sist. Alltså detta lopp är på alla sätt min motsatts vad jag önskar i löptävlingar. Rakt, flakt, hårt och långt för att vara en mara. Men ma
Chrille. Jag har verkligen, en höna att plocka. Sliten i motvinden och med TEC i benen, var det svårt att gå 100 % sist. Alltså detta lopp är på alla sätt min motsatts vad jag önskar i löptävlingar. Rakt, flakt, hårt och långt för att vara en mara. Men ma
Quote from Funbeat user on 4 November 2012, 11:06Gäller att passa på de år det här härliga loppet inte krockar med annat. Nu är jag anmäld!
(Fast varför springa ända till Enköping när man kan stanna i Örsundsbro?)
Gäller att passa på de år det här härliga loppet inte krockar med annat. Nu är jag anmäld!
(Fast varför springa ända till Enköping när man kan stanna i Örsundsbro?)
Quote from Funbeat user on 4 November 2012, 11:22Anmäld. Kan inte hoppas på något PB dock. Tror jag behöver mer än tre veckors återhämtning efter TEC. Men det är väl tillåtet att också springa för njutningens skull?
Anmäld. Kan inte hoppas på något PB dock. Tror jag behöver mer än tre veckors återhämtning efter TEC. Men det är väl tillåtet att också springa för njutningens skull?
Quote from Funbeat user on 4 November 2012, 12:48"Med solen i ögonen, trevligt sällskap och ett mycket behagligt underlag springer du från Uppsala till Enköping"
Aros marathon är njutning!
Stationerna hos Sjölund och Sahi´s är som grädde på moset.
"Med solen i ögonen, trevligt sällskap och ett mycket behagligt underlag springer du från Uppsala till Enköping"
Aros marathon är njutning!
Stationerna hos Sjölund och Sahi´s är som grädde på moset.
Quote from Funbeat user on 9 January 2013, 01:28Sådär, anmäld!
Det blir garanterat inget PB, men jag har å andra sidan inga tidsmål överhuvudtaget för marathon, bara att ta mig i mål ostukad.
Ser verkligen fram emot detta! Hoppas på lite mindre vindstyrka än 2012 års upplaga (det tog för 17 emot att åk
Sådär, anmäld!
Det blir garanterat inget PB, men jag har å andra sidan inga tidsmål överhuvudtaget för marathon, bara att ta mig i mål ostukad.
Ser verkligen fram emot detta! Hoppas på lite mindre vindstyrka än 2012 års upplaga (det tog för 17 emot att åk