Quote from Funbeat user on 7 March 2013, 21:00Såg i listan att jag står som UÖ misstänker att det är Uppsala-Örsundsbro
Jag springer gärna hela sträckan. (V)
Såg i listan att jag står som UÖ misstänker att det är Uppsala-Örsundsbro
Jag springer gärna hela sträckan. (V)
Quote from Funbeat user on 7 March 2013, 21:42Det ska vi ordna!
Det ska vi ordna!
Quote from Funbeat user on 8 March 2013, 06:03Jag uppdaterar listan i helgen, bra att du har koll på oss
"administratörer", det är lätt att slinta med fingrarna, eller
var det i huvudet det slant ??
Jag uppdaterar listan i helgen, bra att du har koll på oss
"administratörer", det är lätt att slinta med fingrarna, eller
var det i huvudet det slant ??
Quote from Funbeat user on 1 May 2013, 16:09Då börjar det närma sig. Gick banvallen ut från Uppsala idag. Om hela sträckan är i närheten av så fin som första 5-6 km är så kommer detta bli en kanondag.
Då börjar det närma sig. Gick banvallen ut från Uppsala idag. Om hela sträckan är i närheten av så fin som första 5-6 km är så kommer detta bli en kanondag.
Quote from Funbeat user on 1 May 2013, 18:22Sträckan är så fin utmed större delarna av banvallen, det finns riktiga pärlor. Du kan räkna med ca 100 meter som är lite fuktigt i övrigt är det snustorrt.
Ska bli kul att ses!
Sträckan är så fin utmed större delarna av banvallen, det finns riktiga pärlor. Du kan räkna med ca 100 meter som är lite fuktigt i övrigt är det snustorrt.
Ska bli kul att ses!
Quote from Funbeat user on 2 May 2013, 10:38Vad kul det här ska bli! Första gången jag springer maratondistans annat än som träningpass någon enda gång. Uppladdningen har verkligen inte varit optimal med knäkrångel som stört men får väl ta det riktigt lugnt och räkna med att bita ihop andra halvan.
Vad kul det här ska bli! Första gången jag springer maratondistans annat än som träningpass någon enda gång. Uppladdningen har verkligen inte varit optimal med knäkrångel som stört men får väl ta det riktigt lugnt och räkna med att bita ihop andra halvan.
Quote from Funbeat user on 2 May 2013, 11:58Det är roligt att så många är engagerade och hjälper oss med
allt möjligt från att ge oss bananer till att skriva pressmeddelanden,
men det absolut roligaste är själva upplevelserna under loppet med massor
av glada löpare och fin kulturbygd runt omkring,
Det är roligt att så många är engagerade och hjälper oss med
allt möjligt från att ge oss bananer till att skriva pressmeddelanden,
men det absolut roligaste är själva upplevelserna under loppet med massor
av glada löpare och fin kulturbygd runt omkring,
Quote from Funbeat user on 2 May 2013, 14:03Pasi, dessutom finns det ju otaliga bönder ut med banan som kan hitta på massa hyss. Är riktigt taggad för en tredje start på detta plattlopp;)
Pasi, dessutom finns det ju otaliga bönder ut med banan som kan hitta på massa hyss. Är riktigt taggad för en tredje start på detta plattlopp;)
Quote from Funbeat user on 2 May 2013, 14:47Hualigen, man vet aldrig vad dom kan hitta på, det gäller att
se upp...... Det ska bli superkul på lördag.
Hualigen, man vet aldrig vad dom kan hitta på, det gäller att
se upp...... Det ska bli superkul på lördag.
Quote from Funbeat user on 4 May 2013, 18:59Tack till alla som gjorde årets lopp möjligt. Ni har gjort ett strålande jobb.
Tack till alla som gjorde årets lopp möjligt. Ni har gjort ett strålande jobb.