Quote from Funbeat user on 25 February 2013, 21:38Det är därför vi springer med solen i ansiktet på ett mjukt och fint underlag i mycket trevligt sällskap!
Det är därför vi springer med solen i ansiktet på ett mjukt och fint underlag i mycket trevligt sällskap!
Quote from Funbeat user on 25 February 2013, 21:53Anmälan skickad. När behöver ni veta om jag springer hela sträckan?
Anmälan skickad. När behöver ni veta om jag springer hela sträckan?
Quote from Funbeat user on 26 February 2013, 10:37Tja ett tag innan så jag kan förse folk som hjälper till med aktuella listor, så saker och ting går lite smutt liksom.
Tja ett tag innan så jag kan förse folk som hjälper till med aktuella listor, så saker och ting går lite smutt liksom.
Quote from Funbeat user on 27 February 2013, 20:46Anmälan till Arosmarathon 2013 stängs 10 mars.
Anmälan till Arosmarathon 2013 stängs 10 mars.
Quote from Funbeat user on 28 February 2013, 15:56Christer och Pasi jag testar ett längre pass i helgen och ser var jag står.
Medelar sträcka senast söndag kväll.
Christer och Pasi jag testar ett längre pass i helgen och ser var jag står.
Medelar sträcka senast söndag kväll.
Quote from Funbeat user on 28 February 2013, 17:54Det blir bra Mikael, lycka till, tänk på att den största faktorn för hur långt man kan springa är farten, därför är det helt ok att ta det lugnt på Aros marathon.
Det blir bra Mikael, lycka till, tänk på att den största faktorn för hur långt man kan springa är farten, därför är det helt ok att ta det lugnt på Aros marathon.
Quote from Funbeat user on 3 March 2013, 16:37Tjena Pasi och Christer. Mina pass ihelgen visar att kroppen två månader före start känns kanon. Jag springer gärna hela sträckan till Enköping.
Tjena Pasi och Christer. Mina pass ihelgen visar att kroppen två månader före start känns kanon. Jag springer gärna hela sträckan till Enköping.
Quote from Funbeat user on 3 March 2013, 17:52Bra där Mikael, skabli kul att ses.
Bra där Mikael, skabli kul att ses.
Quote from Funbeat user on 4 March 2013, 07:56Härligt att du redan känner dig i form
Härligt att du redan känner dig i form
Quote from Funbeat user on 7 March 2013, 18:21Nu är hemsidan uppdaterad med alla deltagare som anmält sig hittills, tåget börjar bli fullsatt, snart är det bara ståplatser kvar 🙂
Nu är hemsidan uppdaterad med alla deltagare som anmält sig hittills, tåget börjar bli fullsatt, snart är det bara ståplatser kvar 🙂