Quote from Guest on 6 January 2011, 14:21Loppet går på den fina gamla banvallen rakt genom den Uppländska kulturbygden. Med solen i ögonen, trevligt sällskap och ett mycket behagligt underlag springer du från Uppsala till Enköping.
Loppet går på den fina gamla banvallen rakt genom den Uppländska kulturbygden. Med solen i ögonen, trevligt sällskap och ett mycket behagligt underlag springer du från Uppsala till Enköping.
Quote from Funbeat user on 6 January 2011, 14:31Emotser lite trevlig info med tiden. Och så utmanar jag "Mr. Månkarbo" Kjell Åström på deltagande!
Emotser lite trevlig info med tiden. Och så utmanar jag "Mr. Månkarbo" Kjell Åström på deltagande!
Quote from Funbeat user on 6 January 2011, 18:22Haha Sigge....du är dig verkligen lik. Jag ger mig faan på att jag måste åka upp till Frösön i år innan du blir nöjd.Hehehehehe...å funkar allt så kanske det blir fallet.(Lovar dock nada,noll,zero....)
Krillan har jobbat en hel del med det här som vi hopp
Haha Sigge....du är dig verkligen lik. Jag ger mig faan på att jag måste åka upp till Frösön i år innan du blir nöjd.Hehehehehe...å funkar allt så kanske det blir fallet.(Lovar dock nada,noll,zero....)
Krillan har jobbat en hel del med det här som vi hopp
Quote from Funbeat user on 7 January 2011, 15:33Beskrivning av gamla banvallen med järnvägshistorik, karta m.m. finns på: www.historiskt.nu/normalsp/uej/index.html
Beskrivning av gamla banvallen med järnvägshistorik, karta m.m. finns på: http://www.historiskt.nu/normalsp/uej/index.html
Quote from Funbeat user on 8 January 2011, 20:36Det här loppet vore ju kul att springa!
Får se om det funkar med resten av tillvaron. Det har ju en tendens att köra ihop sig... 🙂
Det här loppet vore ju kul att springa!
Får se om det funkar med resten av tillvaron. Det har ju en tendens att köra ihop sig... 🙂
Quote from Funbeat user on 11 January 2011, 15:09För er som har Facebook finns information här!
http://www.facebook.com/update_security_info.php?wizard=1#!/group.php?gid=115924568425018
Dock inte helt uppdaterad, men det kommer vad det lider!
Mvh Christer
För er som har Facebook finns information här!
http://www.facebook.com/update_security_info.php?wizard=1#!/group.php?gid=115924568425018
Dock inte helt uppdaterad, men det kommer vad det lider!
Mvh Christer
Quote from Funbeat user on 11 January 2011, 19:59Tack för info! Men hur är det med maxtid?
Jag tycker att alla deltagande bör bidraga med någon summa för detta roliga initiativ!
Tack för info! Men hur är det med maxtid?
Jag tycker att alla deltagande bör bidraga med någon summa för detta roliga initiativ!
Quote from Funbeat user on 11 January 2011, 21:18Du kan väl slå en signal till de som sitter vid mål om det tar väldigt lång tid, svärfar fick sitta många timmar för att klocka oss. Spridningen blev 3 till 5:30 förra året. Är 6 timmar en bra maxtid?
Hur mycket pengar tycker du att löpare ska lägga?
Mitt
Du kan väl slå en signal till de som sitter vid mål om det tar väldigt lång tid, svärfar fick sitta många timmar för att klocka oss. Spridningen blev 3 till 5:30 förra året. Är 6 timmar en bra maxtid?
Hur mycket pengar tycker du att löpare ska lägga?
Mitt
Quote from Funbeat user on 11 January 2011, 22:23Om jag kommer......etc....
Brukade inte ha så svårt att få loss några plattor fet bira av Månkarbo Marathons tävlingsledning....men i år så har jag tagit ett sabbatsår från ALLT i det loppet..Men jag kan näst intill lova att står jag på startlinjen så fin
Om jag kommer......etc....
Brukade inte ha så svårt att få loss några plattor fet bira av Månkarbo Marathons tävlingsledning....men i år så har jag tagit ett sabbatsår från ALLT i det loppet..Men jag kan näst intill lova att står jag på startlinjen så fin
Quote from Funbeat user on 11 January 2011, 23:20En hundring är jättebilligt! Särskilt om man får ett ombyte skjutsat från start till mål.
En hundring är jättebilligt! Särskilt om man får ett ombyte skjutsat från start till mål.