Quote from Funbeat user on 12 January 2011, 16:581. 6 timmar bör man klara, om man inte felnavigerar totalt.
2. Har själv ordnat en tävling enligt principen "betala vad du tycker det är värt", vilket kunde bli 50-100:-. Men det kan gärna vara valfritt.
3. Om budgetkaraktären inses av alla deltagare uppl
1. 6 timmar bör man klara, om man inte felnavigerar totalt.
2. Har själv ordnat en tävling enligt principen "betala vad du tycker det är värt", vilket kunde bli 50-100:-. Men det kan gärna vara valfritt.
3. Om budgetkaraktären inses av alla deltagare uppl
Quote from Funbeat user on 12 January 2011, 22:37Så himla trevligt det här låter, hoppas jag har möjlighet att vara med (även om jag kanske får vika mig i Ö-bro ;-))
Så himla trevligt det här låter, hoppas jag har möjlighet att vara med (även om jag kanske får vika mig i Ö-bro ;-))
Quote from Funbeat user on 13 January 2011, 10:25Det är klart att jag också vill vara med om någon ordnar ett lopp där jag ändå brukar springa långpass. Jag lutar dock åt halvan och att köra det som ett kortare men lite hårdare långpass eftersom det bara är tre veckor mellan Aros och Stockholm Marathon.
Det är klart att jag också vill vara med om någon ordnar ett lopp där jag ändå brukar springa långpass. Jag lutar dock åt halvan och att köra det som ett kortare men lite hårdare långpass eftersom det bara är tre veckor mellan Aros och Stockholm Marathon.
Quote from Funbeat user on 13 January 2011, 13:35Ja men visst, någon form av kollekt kan jag tycka är bra. Då kan man ju ge dom som har hjälpt till någon form av belöning.
Vill man hoppa av eller hoppa på i Örsundsbro går det finfint. Förra året ville Enköpings regemente ha namn och pers nr på de som
Ja men visst, någon form av kollekt kan jag tycka är bra. Då kan man ju ge dom som har hjälpt till någon form av belöning.
Vill man hoppa av eller hoppa på i Örsundsbro går det finfint. Förra året ville Enköpings regemente ha namn och pers nr på de som
Quote from Funbeat user on 13 January 2011, 22:56Jättebra om vi åtminstone kan lägga ett bidrag vid målgång. Jag tycker att det här är ett suveränt initiativ som inte ska innebära att alla som ställer upp som funktionärer går back ekonomiskt.
F.ö. var det jag som kom sist i mål förra året. Det tog 5.10
Jättebra om vi åtminstone kan lägga ett bidrag vid målgång. Jag tycker att det här är ett suveränt initiativ som inte ska innebära att alla som ställer upp som funktionärer går back ekonomiskt.
F.ö. var det jag som kom sist i mål förra året. Det tog 5.10
Quote from Funbeat user on 25 February 2011, 19:10Grymt häftigt lopp. Det här ska jag vara med på!
Grymt häftigt lopp. Det här ska jag vara med på!
Quote from Funbeat user on 25 February 2011, 20:59Det är klart att du ska vara med Marcus. Det är en kanon fin bana.
Det är klart att du ska vara med Marcus. Det är en kanon fin bana.
Quote from Funbeat user on 26 February 2011, 20:13Välkommen Marcus!
Välkommen Marcus!
Quote from Funbeat user on 26 February 2011, 21:21Klart jag är med. Banan låter riktigt spännande.
Tack Christer!
Klart jag är med. Banan låter riktigt spännande.
Tack Christer!
Quote from Funbeat user on 28 February 2011, 16:24Låter kul detta! Alla lopp som suger ut så mycket som möjligt av de startande bojkottar jag. Jag lägger istället gärna mina pengar på såna här bra initiativ!
Låter kul detta! Alla lopp som suger ut så mycket som möjligt av de startande bojkottar jag. Jag lägger istället gärna mina pengar på såna här bra initiativ!