Quote from Funbeat user on 28 February 2011, 19:05Det är den här typen av tävlingar man kommer ihåg och får sina upplevelser i från, medan de vanliga "folkfestloppen" bara blir ett i mängden. ( I alla fall är det så för mig) Jag fick ut mer av att springa Månkarbo marathon än Stockholm Marathon. Det förs
Det är den här typen av tävlingar man kommer ihåg och får sina upplevelser i från, medan de vanliga "folkfestloppen" bara blir ett i mängden. ( I alla fall är det så för mig) Jag fick ut mer av att springa Månkarbo marathon än Stockholm Marathon. Det förs
Quote from Funbeat user on 14 March 2011, 15:07AROS UPPLOPP
Här nedan följer ett start-PM2011-05-07
Banvallsmarathon
UPPSALA – ENKÖPINGBansträckning.
Större delen av loppet löps på den gamla banvallen med ett mestadels torrt och jämnt grusunderlag.
Sträckan är uppmätt till ca: 42 km, med kartf
AROS UPPLOPP
Här nedan följer ett start-PM
2011-05-07
Banvallsmarathon
UPPSALA – ENKÖPING
Bansträckning.
Större delen av loppet löps på den gamla banvallen med ett mestadels torrt och jämnt grusunderlag.
Sträckan är uppmätt till ca: 42 km, med kartf
Quote from Funbeat user on 14 March 2011, 20:00Vad kul! Ser verkligen fram emot den här tävlingen.
Vad kul! Ser verkligen fram emot den här tävlingen.
Quote from Funbeat user on 14 March 2011, 21:08Slängde ihop en websida om Aros Marathon, kommer att utvecklas i framtiden. BILD: http://arosmarathon.host56.com/
Slängde ihop en websida om Aros Marathon, kommer att utvecklas i framtiden. BILD: http://arosmarathon.host56.com/
Quote from Funbeat user on 14 March 2011, 21:53Bara slängde ihop så där bara!
härligt Pasi!
Bara slängde ihop så där bara!
härligt Pasi!
Quote from Funbeat user on 28 March 2011, 20:09Är det någon som har koll på snösmältningen på sträckan mellan Ekebybruk-Wiikavfarten?
Är det någon som har koll på snösmältningen på sträckan mellan Ekebybruk-Wiikavfarten?
Quote from Funbeat user on 31 March 2011, 17:18Inget vidare i lördags i alla fall. Jag sprang banvallen från Stabby och vände vid Hågaån där det var slut på barmark. Säkert bättre nu men jag avvaktar några veckor till.
Inget vidare i lördags i alla fall. Jag sprang banvallen från Stabby och vände vid Hågaån där det var slut på barmark. Säkert bättre nu men jag avvaktar några veckor till.
Quote from Funbeat user on 9 April 2011, 19:44Idag kunde man springa lite längre längs banvallen men strax efter Läbyvad, där man springer in i skogen fanns det rätt mycket snö kvar. Jag fortsatte kanske 100 meter men det såg inte så lovande ut. Dessutom kändes det rätt fånigt att springa på det enda
Idag kunde man springa lite längre längs banvallen men strax efter Läbyvad, där man springer in i skogen fanns det rätt mycket snö kvar. Jag fortsatte kanske 100 meter men det såg inte så lovande ut. Dessutom kändes det rätt fånigt att springa på det enda
Quote from Funbeat user on 15 April 2011, 11:09Känns som banan har rätt få höjdmeter och ingen tekniskterräng. Stämmer det ni som känner banan?
Känns som banan har rätt få höjdmeter och ingen tekniskterräng. Stämmer det ni som känner banan?
Quote from Funbeat user on 15 April 2011, 11:39Det är inga backar att tala om. Underlaget är mest grus med några avsnitt med asfalt
Det är inga backar att tala om. Underlaget är mest grus med några avsnitt med asfalt