Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

12

Ja, endast någon funktionär kände till den omvända banan. Ingen skriftlig information eller karta. Ja, många genade och rundade inte sista bojen, utan bestraffning. Jag framförde mina åsikter i enkät.

Ett antal resultat har blivit strukna i efterhand där det är uppenbart att de inte simmat korrekt. Bl a en som simmade på dryga 16 min 🙂

Intressant att läsa erfarenheterna här. Det verkar som om vi upplevt samma saker. Jag känner igen beskrivningarna om den långa kön, hur man släpps fram på pontonen strax före startskott och startar utan att veta vad som gäller med bansträckningen. Sedan f

Tror att en lite oviss simning är mer irriterande i tävlingsklass än motionsklass. Ambitionsnivån är lägre i motionsklass och att simningen är åt fel håll är kanske inget man tänker på.

Jag har mailat ett antal ggr angående resultatlistan. De flesta tide

tävling är så populär att de behöver inte göra något.

samma sak med alla lopp som har 1000+ deltagare. någon som säger jag aldrig igen åker ditt ersätts av två andra som har inte varit där

För att inte låta allt för gnällig så vill jag förtydliga, detta var för mig en fantastiskt rolig tävling. Jag kör jättehjärna om den igen nästa år om det passar. Är mycket nöjd med tävlingen sett till det stora perspektivet.
(t+)

Jag skrev ner mina åsikter i enkäten de skickade ut.

Kört det en gång tidigare men är tveksam till att köra igen. Kul att köra i centrala stan, men tycker att det är en väl saftig anmälningsavgift och att banan inte är anpassad för mängden deltagare. Såv

Tack för all respons! Min summering av Stockholm triathlon utifrån de erfarenheter jag hört, läst och upplevt hittills i år:

- Oseriös eller obefintlig hantering av allvarliga fel av arrangören.
- Oseriöst ur tävlingssynpunkt, åtminstone bedömt utifrån t

12