Quote from Guest on 4 March 2010, 12:35Har under flera år kört i princip alla tävlingar från 5 km upp till marathon i DS Racer och har funkat kanon men nu känns det som att de ändrat den nya DS Racer 8 en del som nu väger 215 gram. Vägde inte den förra 200gram eller har jag fel?
Någon som vet
Har under flera år kört i princip alla tävlingar från 5 km upp till marathon i DS Racer och har funkat kanon men nu känns det som att de ändrat den nya DS Racer 8 en del som nu väger 215 gram. Vägde inte den förra 200gram eller har jag fel?
Någon som vet
Quote from Funbeat user on 4 March 2010, 12:45Jag hade de röda DS Racer (årsmodell 2006 tror jag) och alla DS Racer jag har testat efter har de gjort dem mer uppbyggda och tyngre.
Jag tycker de borde återgå till den gamla tanken med en lättvikts racer.
Jag hade de röda DS Racer (årsmodell 2006 tror jag) och alla DS Racer jag har testat efter har de gjort dem mer uppbyggda och tyngre.
Jag tycker de borde återgå till den gamla tanken med en lättvikts racer.
Quote from Funbeat user on 4 March 2010, 14:16Ja precis vad jag är inne på. Funderar lite på om jag ska testa något annat, kanske sauconys Type a3 som väger ca 185 men kanske något för lätt för stockholm marathon.
En annan sak som jag tror kan vara en nackdel med den nya DS Racern är att de gått if
Ja precis vad jag är inne på. Funderar lite på om jag ska testa något annat, kanske sauconys Type a3 som väger ca 185 men kanske något för lätt för stockholm marathon.
En annan sak som jag tror kan vara en nackdel med den nya DS Racern är att de gått if
Quote from Funbeat user on 4 March 2010, 14:25Nja sulan under var rätt dålig på de andra DS Racer. Jag sprang typ 500-600km i mina innan de var helt utslitna under.
Hade du tänkt springa maran med dina DS Racer tror jag nog du kan springa den i Saucony Grid Type A3.
Själv blir det antingen New Bala
Nja sulan under var rätt dålig på de andra DS Racer. Jag sprang typ 500-600km i mina innan de var helt utslitna under.
Hade du tänkt springa maran med dina DS Racer tror jag nog du kan springa den i Saucony Grid Type A3.
Själv blir det antingen New Bala
Quote from Funbeat user on 4 March 2010, 14:44Jag har beställt ett par nya Räcer 8. Hoppas att dom kommer efter helgen 😀
Ska ha dom till göteborgsvarvet.
Jag har beställt ett par nya Räcer 8. Hoppas att dom kommer efter helgen 😀
Ska ha dom till göteborgsvarvet.
Quote from Funbeat user on 4 March 2010, 14:51Hade mina DS Racer på maran förra året och det funka bra, lite sugen på att testa att köpa Adidas adiZERO Adios som väger 7.4 oz (210 gram), läste några forumtrådar om att flera varit nöjda med den.
Lars. bra skriv gärna här dina intryck av dem när du t
Hade mina DS Racer på maran förra året och det funka bra, lite sugen på att testa att köpa Adidas adiZERO Adios som väger 7.4 oz (210 gram), läste några forumtrådar om att flera varit nöjda med den.
Lars. bra skriv gärna här dina intryck av dem när du t
Quote from Funbeat user on 4 March 2010, 15:01Ska göra det!!
Jag har et par adios, tyvär var dom för små 🙁 känslan idom var dock mycket bra, fick en snabb och kort kontakt med marken och dom är snabba att springa i. Jag tykter att dom är ganska stumma dock. dom är i US13 om någon är intresserade
Ska göra det!!
Jag har et par adios, tyvär var dom för små 🙁 känslan idom var dock mycket bra, fick en snabb och kort kontakt med marken och dom är snabba att springa i. Jag tykter att dom är ganska stumma dock. dom är i US13 om någon är intresserade
Quote from Funbeat user on 4 March 2010, 15:08Patrik Engström har koll på denna sko.
http://patrik.familyengstrom.com/2010/02/lite-tankar-kring-asics-ds-racer-8.html
Jag har precis fått mina och har inte hårdtestat dem ännu, men den sitter skönt på foten.
Patrik Engström har koll på denna sko.
http://patrik.familyengstrom.com/2010/02/lite-tankar-kring-asics-ds-racer-8.html
Jag har precis fått mina och har inte hårdtestat dem ännu, men den sitter skönt på foten.
Quote from Funbeat user on 4 March 2010, 15:31Bra utvärdering där av Patrik.
Får nog bli något annat än nya DS Racer då jag inte vill ha en bredare tävlingsko än min nuvarande DS Racer, prio 1 att den sitter stabilt på foten.Hur pass breda är sauconys type A3 mot DS Racer 7
Har ett par kilkenny sp
Bra utvärdering där av Patrik.
Får nog bli något annat än nya DS Racer då jag inte vill ha en bredare tävlingsko än min nuvarande DS Racer, prio 1 att den sitter stabilt på foten.
Hur pass breda är sauconys type A3 mot DS Racer 7
Har ett par kilkenny sp
Quote from Johan T on 4 March 2010, 16:15Såg nya DS Racer 8 på bild igår, och blev misstänksam just mot ventilationshålen i sulan. Har ett par Saucony med hål i, och jag gillar inte när det tränger upp vatten.
Så jag beställde snabbt ett par nya DS Racer 7 i stället.
Såg nya DS Racer 8 på bild igår, och blev misstänksam just mot ventilationshålen i sulan. Har ett par Saucony med hål i, och jag gillar inte när det tränger upp vatten.
Så jag beställde snabbt ett par nya DS Racer 7 i stället.