Quote from Funbeat user on 4 March 2010, 16:33adidas adios är smal om du fortfarande är intresserad
adidas adios är smal om du fortfarande är intresserad
Quote from Funbeat user on 4 March 2010, 21:27Ja lutar nog åt att det blir ett par Adios, prova ett par som en kompis har men vet att han har en halv us storlek större en mig så de var lite stora.
Just nu är uk8.5 slut på startfitness så får vänta till de får in dem igen. Finns på wiggle men de bruk
Ja lutar nog åt att det blir ett par Adios, prova ett par som en kompis har men vet att han har en halv us storlek större en mig så de var lite stora.
Just nu är uk8.5 slut på startfitness så får vänta till de får in dem igen. Finns på wiggle men de bruk
Quote from Funbeat user on 17 March 2010, 07:31Daniel:
Nu har jag fått mina Asics DS Racer 8. sprang lite fartlek igårkväll. Första intrycket är att dom är "väldämpade" mjuka. Dock inte som en tjocksko, utan mera som att springa på moln, med mycket bra löpkännsla. Brädden som nämdes tidigare ser inte
Daniel:
Nu har jag fått mina Asics DS Racer 8. sprang lite fartlek igårkväll. Första intrycket är att dom är "väldämpade" mjuka. Dock inte som en tjocksko, utan mera som att springa på moln, med mycket bra löpkännsla. Brädden som nämdes tidigare ser inte
Quote from Funbeat user on 17 March 2010, 07:51Daniel, du borde kolla på Nikes Lunar racer. Dern är lätt (ca 160-170g), bra dämpad, smal och fungerar hur bra som helst på marathon.
Daniel, du borde kolla på Nikes Lunar racer. Dern är lätt (ca 160-170g), bra dämpad, smal och fungerar hur bra som helst på marathon.
Quote from Funbeat user on 17 March 2010, 12:49Ja lunarracer hade jag som alternativ ett tag, hur som hällst köpte ja ett par adios för lite mer än en vecka sedan från wiggle, underligt nog har de inte kommit en, får se vad det blir i fortsättningen men det troliga är nu att ja kommer springa StM i ad
Ja lunarracer hade jag som alternativ ett tag, hur som hällst köpte ja ett par adios för lite mer än en vecka sedan från wiggle, underligt nog har de inte kommit en, får se vad det blir i fortsättningen men det troliga är nu att ja kommer springa StM i ad
Quote from Funbeat user on 30 March 2010, 13:05Dyrare pris?
Jag köpte ett par gel racer 8 på löplabbet i Gbg lite fort för 1500. Sedan såg jag 7:an här i malmö för 1100! Jag hade kunnat tänka mig ett par 7:or isf! Nedrigt dyrt med 1500, tycker jag.
Typiskt att jag har sprungit i dem *en* gång redan.
Dyrare pris?
Jag köpte ett par gel racer 8 på löplabbet i Gbg lite fort för 1500. Sedan såg jag 7:an här i malmö för 1100! Jag hade kunnat tänka mig ett par 7:or isf! Nedrigt dyrt med 1500, tycker jag.
Typiskt att jag har sprungit i dem *en* gång redan.
Quote from Elias Engqvist on 30 March 2010, 16:42Jag tänker: http://www.runandbecome.com/shop/asics-gel-ds-racer-8.html
£75 = SEK 823
+ lite frakt men myyycket billigare
Jag tänker: http://www.runandbecome.com/shop/asics-gel-ds-racer-8.html
£75 = SEK 823
+ lite frakt men myyycket billigare
Quote from Funbeat user on 31 March 2010, 15:15Ett tips, beställde själv ett par DS racer 7 härifrån:
http://www.startfitness.co.uk/product.asp?strParents=4070,4071&CAT_ID=4075&P_ID=38000
För 40 pund, alltså typ 450 spänn. Kan inte uttala mig om skorna ännu, men jag fick dem efter en vecka och det ä
Ett tips, beställde själv ett par DS racer 7 härifrån:
http://www.startfitness.co.uk/product.asp?strParents=4070,4071&CAT_ID=4075&P_ID=38000
För 40 pund, alltså typ 450 spänn. Kan inte uttala mig om skorna ännu, men jag fick dem efter en vecka och det ä
Quote from Funbeat user on 31 March 2010, 22:24Usch säger jag bara! Men mkt bra att veta! Tack!
Usch säger jag bara! Men mkt bra att veta! Tack!
Quote from Funbeat user on 4 April 2010, 08:38Har nu sprungit ca 7mil i mina racer och dom är helt underbara!! lite limm i hålen på undersidan sen är det bara att trippa på!!
(t+)
edit jag betalade £65 för mina på milletsports.co.uk plus frakt. Billigt billigt
Har nu sprungit ca 7mil i mina racer och dom är helt underbara!! lite limm i hålen på undersidan sen är det bara att trippa på!!
(t+)
edit jag betalade £65 för mina på milletsports.co.uk plus frakt. Billigt billigt