Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Är det nån som springer i asics hyperspeed 4 moch vad tycker ni? jag är ute efter en lätt sko, springer mycket barfota och minimalitiskt, men skulle vilja ha en sko till långpass och tävling. Jag är framfotslöpare.

http://www.youtube.com/watch?v=1fBh2qH4QbM&feature=related 😉

newton altså? bra? är inte de tunga? jag har kajsa anka fötter, är de breda i framfoten?

Newton är väl inte världens lättaste sko men de är annorlunda och jag gillar dem skarpt.

Jag är visserligen man men jag har fötter som är stora i alla dimensioner, långa, breda och höga vrister, och jag får riktigt bra med plats i mina Distans S i US15

Har ingen erfarenhet att tala om vad det gäller de skorna men tävlingsskor i allmänhet är extremt smala, inget för oss med ankfötter alltså.

Äsch. Rörde ihop det.

några andra tips Olle? Asics var de bredaste av de jag testade idag, men jag håller med om att alla var ganska smala. Jag har jättesmala hälar och vrister och sen jättebreda blad så de är lite knepiga. Var kan man hitta newtons? Måste ju prova skorna rent

New balance har ju olika bredder på sina skor.

Liza: Nja, inga jag har erfarenhet av. Har letat en del själv eftersom jag behöver skor till vintern och de lite tjockare sulorna i tävlingsskor nog skulle funka bra som isolering. Jag vet att det finns lite olika intressanta skor under utveckling däremot

Jag har ett par sedan några veckor. De är trevliga. Har en föredömligt liten uppbyggnad av hälen = tämligen platt sko alltså. Slits fort dock.