Quote from Funbeat user on 12 August 2010, 11:50Saucony Kinvara ska ju vara som Newton men mycket lättare och billigare.
Saucony Kinvara ska ju vara som Newton men mycket lättare och billigare.
Quote from Funbeat user on 12 August 2010, 12:33Köpte föregångaren Hyperspeed 3 som det var rea på runt ST-Marathon.
Den är relativt smal i hälen med hyfsat rymligt i framfoten. Jag växlar mellan den och Nike Free som har en något bredare sula. Tycker båda skorna funkar utmärkt för daglig träning. Har
Köpte föregångaren Hyperspeed 3 som det var rea på runt ST-Marathon.
Den är relativt smal i hälen med hyfsat rymligt i framfoten. Jag växlar mellan den och Nike Free som har en något bredare sula. Tycker båda skorna funkar utmärkt för daglig träning. Har
Quote from Funbeat user on 12 August 2010, 15:51Jag springer i Saucony kinvara och den är helt underbar 🙂
Jag springer i Saucony kinvara och den är helt underbar 🙂
Quote from Funbeat user on 12 August 2010, 19:26Jag skall testa New Balance nya sko 101 som kommer i höst, under 200gr terrängsko.
Annars kan du kolla på Inov8 sko modeller 210 eller 220, dom lär funka super för all typ av löpning.
(L)
Jag skulle vilja testa ett par Kinavara me:-)
Jag skall testa New Balance nya sko 101 som kommer i höst, under 200gr terrängsko.
Annars kan du kolla på Inov8 sko modeller 210 eller 220, dom lär funka super för all typ av löpning.
(L)
Jag skulle vilja testa ett par Kinavara me:-)
Quote from Funbeat user on 12 August 2010, 21:45Jag köpte också ett par Hyper Speed 3 i samband med Sthlm Marathon. Använder dem bara som ren tävlingssko, kört både mil och halvmil. Fungerar helt perfekt och då är jag van vid Kayano och 21-serien tidigare. Känns mer som en strumpa än en sko, inga skavs
Jag köpte också ett par Hyper Speed 3 i samband med Sthlm Marathon. Använder dem bara som ren tävlingssko, kört både mil och halvmil. Fungerar helt perfekt och då är jag van vid Kayano och 21-serien tidigare. Känns mer som en strumpa än en sko, inga skavs
Quote from Funbeat user on 13 August 2010, 18:30Jag har haft Hyperspeed 3. Fantastisk sko, en favorit. Har haft dem till allt från intervaller till långpass över halvmaradistans. Tyvärr så höll de inte så länge. Förutom hållbarheten en väldigt skön sko. (Jag jämför hållbarheten med andra jämförbara täv
Jag har haft Hyperspeed 3. Fantastisk sko, en favorit. Har haft dem till allt från intervaller till långpass över halvmaradistans. Tyvärr så höll de inte så länge. Förutom hållbarheten en väldigt skön sko. (Jag jämför hållbarheten med andra jämförbara täv
Quote from Funbeat user on 18 August 2010, 20:57Jag springer i Hyperspeed 4, passar mina små fötter väldigt bra. Kör rundor upp til 1mil och intervallträning. Längre rundor har jag mer rejäla skor.
Jag springer i Hyperspeed 4, passar mina små fötter väldigt bra. Kör rundor upp til 1mil och intervallträning. Längre rundor har jag mer rejäla skor.
Quote from Funbeat user on 18 August 2010, 23:02tack alla!
Får se vad det blir, en massa bra tips har jag fått 🙂
tack alla!
Får se vad det blir, en massa bra tips har jag fått 🙂
Quote from Funbeat user on 19 August 2010, 11:12Hur är storlekarna på Saucony Kinvara? Jag var nere på Runners igår men de hade inga kvar i storlek 12. Någon som kan jämföra med Asics DS trainers? Speciellt bredden är intressant att höra om.
Hur är storlekarna på Saucony Kinvara? Jag var nere på Runners igår men de hade inga kvar i storlek 12. Någon som kan jämföra med Asics DS trainers? Speciellt bredden är intressant att höra om.
Quote from Elias Engqvist on 19 August 2010, 12:49Dom var ganska små på längden vilket gjorde att jag tog 9.5 istf 9 och då blev det ganska gott om plats på bredden och jag har ändå ganska breda fötter
Dom var ganska små på längden vilket gjorde att jag tog 9.5 istf 9 och då blev det ganska gott om plats på bredden och jag har ändå ganska breda fötter