Quote from Guest on 23 March 2010, 21:36Var och köpte joggingskor idag, och kom hem med två par. Kunde inte bestämma mig mellan Asics 2150 och nån Adidas som jag tror heter AdiZero Tempo eller så (vitblå iaf). De är väl ganska olika varandra, men det var vad de rekommenderade i två olika affäre
Var och köpte joggingskor idag, och kom hem med två par. Kunde inte bestämma mig mellan Asics 2150 och nån Adidas som jag tror heter AdiZero Tempo eller så (vitblå iaf). De är väl ganska olika varandra, men det var vad de rekommenderade i två olika affäre
Quote from Funbeat user on 23 March 2010, 21:46Det mesta hänger väl på din fots uppbyggnad, ditt löpsteg, isättning etc så om du är osäker så gå till Löplabbet eller Runners Store för att få allt rätt utvärderat.
För egen del står jag helst över 2150 men som sagt så är vi alla olika skapta. Enligt de
Det mesta hänger väl på din fots uppbyggnad, ditt löpsteg, isättning etc så om du är osäker så gå till Löplabbet eller Runners Store för att få allt rätt utvärderat.
För egen del står jag helst över 2150 men som sagt så är vi alla olika skapta. Enligt de
Quote from Funbeat user on 24 March 2010, 00:01Sök efter trådar om 2140, mycket dåligt har kommit upp om dem. Jag springer själv i dem och får blåsor på tårna nästan varje gång. Fast jag har sockor avsedda för löpning, eller sockor inte avsedda för löpning. Annars har jag inte haft några problem med d
Sök efter trådar om 2140, mycket dåligt har kommit upp om dem. Jag springer själv i dem och får blåsor på tårna nästan varje gång. Fast jag har sockor avsedda för löpning, eller sockor inte avsedda för löpning. Annars har jag inte haft några problem med d
Quote from Funbeat user on 24 March 2010, 06:38Man kan ju inte klaga på ett märke för att man får klämskador på olika delar av foten, det hänger ju helt på hur din fot passar skon eller inte?
Jag har provat ut mina Asics (2150) på Löplabbet och där försökte vi med flera andra par, men de som passar m
Man kan ju inte klaga på ett märke för att man får klämskador på olika delar av foten, det hänger ju helt på hur din fot passar skon eller inte?
Jag har provat ut mina Asics (2150) på Löplabbet och där försökte vi med flera andra par, men de som passar m
Quote from Funbeat user on 24 March 2010, 08:39Inte konstigt att en del får problem med 2140 då det är den vanligaste skon. Alla skor passar inte alla. Asics 2140 fungerar bra för mig också. Testade några andra märken också men ingen var lika skön.
En sko som jag tänker prova i år är Nike Lunarglide+
Inte konstigt att en del får problem med 2140 då det är den vanligaste skon. Alla skor passar inte alla. Asics 2140 fungerar bra för mig också. Testade några andra märken också men ingen var lika skön.
En sko som jag tänker prova i år är Nike Lunarglide+
Quote from Funbeat user on 24 March 2010, 08:41Olika skor passar olika personer, jag gillar inte alls 21x0 medan min sambo är inne på sitt tredje par i rad och inte vill ha några andra.
Olika skor passar olika personer, jag gillar inte alls 21x0 medan min sambo är inne på sitt tredje par i rad och inte vill ha några andra.
Quote from Funbeat user on 24 March 2010, 12:12OM 21-serien är den vanligaste och "passar många" kanske säljare lätt prackar på folk den lite för ofta, enligt receptet "passar de flesta", eller de som trivs med den rekommenderar den till kompisar som den inte passar? Farligt att vara populär som bekan
OM 21-serien är den vanligaste och "passar många" kanske säljare lätt prackar på folk den lite för ofta, enligt receptet "passar de flesta", eller de som trivs med den rekommenderar den till kompisar som den inte passar? Farligt att vara populär som bekan
Quote from Catharina Brattlin on 24 March 2010, 12:45"...men de som passar min fotform (smal fot, ganska lågt fotvalv, men kanske ffa LÅNGA tår) var helt klart BARA Asics. I alla andra simmade min fot bara omkring i sidled."
Ja, 2140:n hade nog passat mig också, om jag hade haft såna tassar som Du har Jess
"...men de som passar min fotform (smal fot, ganska lågt fotvalv, men kanske ffa LÅNGA tår) var helt klart BARA Asics. I alla andra simmade min fot bara omkring i sidled."
Ja, 2140:n hade nog passat mig också, om jag hade haft såna tassar som Du har Jess
Quote from Funbeat user on 24 March 2010, 13:29Jag är inne på andra paret Asics 21x0, Som vissa andra så är det samma för mig, det var den enda skon som butiken hade som passade min fot, lätt val.
En bekant har kört med Asics sedan den hette 2030, och han förbrukar 3 par om året. Så att det är en dål
Jag är inne på andra paret Asics 21x0, Som vissa andra så är det samma för mig, det var den enda skon som butiken hade som passade min fot, lätt val.
En bekant har kört med Asics sedan den hette 2030, och han förbrukar 3 par om året. Så att det är en dål
Quote from Funbeat user on 24 March 2010, 14:35Han förbrukar 3 par/år, byt märke och få ned förbrukningen till hälften. Asics håller sorgligt dåligt jämfört med tex Saucony eller Nike.
Han förbrukar 3 par/år, byt märke och få ned förbrukningen till hälften. Asics håller sorgligt dåligt jämfört med tex Saucony eller Nike.