Quote from ellen olsson on 13 July 2009, 10:51Byt klubb. Jag antar att du bör välja en klubb i Schweiz...
Byt klubb. Jag antar att du bör välja en klubb i Schweiz...
Quote from Emma Sjöberg on 13 July 2009, 13:30Ha ha ha... 😀
Ha ha ha... 😀
Quote from Funbeat user on 13 July 2009, 14:00http://www.bmcracingteam.com/
Quote from Mikaela Hedberg Andersson on 13 July 2009, 16:02Jag har testat lite olika märken på cykelbyxor, men tycker att Assos har varit bäst. Och därför tycker jag att det är värt att köpa Assos.
Har även testat amvärmare och benvärmare från Assos och dom är oxå väldigt bra.
Jacka, tröjor och strumpor kör jag
Jag har testat lite olika märken på cykelbyxor, men tycker att Assos har varit bäst. Och därför tycker jag att det är värt att köpa Assos.
Har även testat amvärmare och benvärmare från Assos och dom är oxå väldigt bra.
Jacka, tröjor och strumpor kör jag
Quote from Funbeat user on 13 July 2009, 17:18nån som sett en test i media där Assos varit bäst?
nån som sett en test i media där Assos varit bäst?
Quote from Funbeat user on 13 July 2009, 17:53Nej, men det måste vara väldigt svårt att "testa". Hur en cykelbyxa upplevs är väl högst persoligt. Möjligtvis att man kan testa slitage osv, men det är väl ändå underordnat upplevelsen om byxan känns skön eller inte.
Nej, men det måste vara väldigt svårt att "testa". Hur en cykelbyxa upplevs är väl högst persoligt. Möjligtvis att man kan testa slitage osv, men det är väl ändå underordnat upplevelsen om byxan känns skön eller inte.
Quote from ellen olsson on 13 July 2009, 18:00Ja, flera stycken. De brukar dock inte bli utsedda till bästa köp pga. priset.
Ja, flera stycken. De brukar dock inte bli utsedda till bästa köp pga. priset.
Quote from Funbeat user on 13 July 2009, 19:42Har inte Canyon några lågbudget kläder?
Har inte Canyon några lågbudget kläder?
Quote from Funbeat user on 13 July 2009, 19:47Canyon? Jag kör Wilier. Med Campa såklart!
Canyon? Jag kör Wilier. Med Campa såklart!
Quote from Funbeat user on 13 July 2009, 19:51Då satsar du på kvalitet i förhållande till priset.
Jag kör en del Assos och har haft Assos sedan 1980. Det verkar vara bra grejor.
Då satsar du på kvalitet i förhållande till priset.
Jag kör en del Assos och har haft Assos sedan 1980. Det verkar vara bra grejor.