Quote from Funbeat user on 13 July 2009, 20:58undrar om inte dom som tycker att Assos är grymt bra också tycker att B&O ljudanläggningar låter bäst 🙂
undrar om inte dom som tycker att Assos är grymt bra också tycker att B&O ljudanläggningar låter bäst 🙂
Quote from Funbeat user on 13 July 2009, 20:59Sånt har inte jag råd med.
Sånt har inte jag råd med.
Quote from ellen olsson on 13 July 2009, 21:19B&O suger.
B&O suger.
Quote from Funbeat user on 13 July 2009, 21:46Låter som att vissa fått för sig att andra använder ASSOS av andra skäl än att de verkligen tycker de är sköna och bra. Märkligt.
Låter som att vissa fått för sig att andra använder ASSOS av andra skäl än att de verkligen tycker de är sköna och bra. Märkligt.
Quote from Funbeat user on 13 July 2009, 23:14Jag har ett par Assosbrallor och ett par strumpot. I båda gick sömmarna sönder väldigt tidigt. Jag hoppas och tror att jag bara haft otur. För det kan väl inte vara så att ryktet om kvaliteten bara är en myt?
Jag har ett par Assosbrallor och ett par strumpot. I båda gick sömmarna sönder väldigt tidigt. Jag hoppas och tror att jag bara haft otur. För det kan väl inte vara så att ryktet om kvaliteten bara är en myt?
Quote from Funbeat user on 14 July 2009, 18:34Har provat lite olika Bib shorts, men Assos TF1 Mille S2 är de byxor som jag är mest nöjd med, mycket bra utformad "blöja"(t+)
Slit kvaliteten är det för tidigt att uttala sig om.
Har provat lite olika Bib shorts, men Assos TF1 Mille S2 är de byxor som jag är mest nöjd med, mycket bra utformad "blöja"(t+)
Slit kvaliteten är det för tidigt att uttala sig om.
Quote from Funbeat user on 14 July 2009, 18:47mina nya assos hängselshorts är iaf supersköna
mina nya assos hängselshorts är iaf supersköna
Quote from Åsa Tysklind on 19 July 2009, 10:17Har man fastnat i assos träsket så byter man inte från dom
Men man kan testa sig fram vilka som passar en.
Jag har ett par "FI 13" som jag tänkte om "FI uno" är dom bästa som man kan ha men dom svindyra passade inte mig.
"FI uno" känns som dom var gjorda
Har man fastnat i assos träsket så byter man inte från dom
Men man kan testa sig fram vilka som passar en.
Jag har ett par "FI 13" som jag tänkte om "FI uno" är dom bästa som man kan ha men dom svindyra passade inte mig.
"FI uno" känns som dom var gjorda
Quote from Funbeat user on 19 July 2009, 14:03nu kommer jag bli påhoppad av en koloni inbitna cyklister!
idag var jag ute å sprang en mil i mina assos cykelbyxor och assos tröjja! jag säger bara en sak det var superskönt tillochmed skönare än mina löparkläder REKOMENDERAS starkt
nu kommer jag bli påhoppad av en koloni inbitna cyklister!
idag var jag ute å sprang en mil i mina assos cykelbyxor och assos tröjja! jag säger bara en sak det var superskönt tillochmed skönare än mina löparkläder REKOMENDERAS starkt