Quote from Funbeat user on 15 July 2012, 20:36Kanske det.. i övrigt håller jag med om att biltemaverktyg är bäst att undvika. Men eftersom pumpen kom upp i diskussionen ville jag ge min feedback på den iallafall
Kanske det.. i övrigt håller jag med om att biltemaverktyg är bäst att undvika. Men eftersom pumpen kom upp i diskussionen ville jag ge min feedback på den iallafall
Quote from Funbeat user on 18 July 2012, 12:14Just fotpumpen funkar fint, det gör min med från fultema. Däremot så funkar inte handpumpen som man fäster på ramen. Vid typ 1,5bar tog det stopp i mina MTB-däck.
/Freddo
Just fotpumpen funkar fint, det gör min med från fultema. Däremot så funkar inte handpumpen som man fäster på ramen. Vid typ 1,5bar tog det stopp i mina MTB-däck.
/Freddo
Quote from Funbeat user on 18 July 2012, 12:46Min erfarenhet av biltemas cyklar och prylar är att det är som att köpa en lott. Har man tur har man fått ett ex som råkar vara välproducerat och funkar bra och länge, men det kan lika gärna bli tvärtom.
Min erfarenhet av biltemas cyklar och prylar är att det är som att köpa en lott. Har man tur har man fått ett ex som råkar vara välproducerat och funkar bra och länge, men det kan lika gärna bli tvärtom.
Quote from Funbeat user on 13 August 2012, 13:01Om man vill gå till en butik i Uppsala för att ev. (!) köpa en cykel och helt säkert köpa tillbehör till cykel. Har ni då några förslag?
Sportson, Team Sporta, Cykel & skidstället? Någon ni skulle rekommendera den okunniga?
Om man vill gå till en butik i Uppsala för att ev. (!) köpa en cykel och helt säkert köpa tillbehör till cykel. Har ni då några förslag?
Sportson, Team Sporta, Cykel & skidstället? Någon ni skulle rekommendera den okunniga?
Quote from Funbeat user on 13 August 2012, 17:02Kolla med din lokala cykelklubb, där kanske du kan låna en cykel och även få tips om utrustning å dyl. Lycka till
Kolla med din lokala cykelklubb, där kanske du kan låna en cykel och även få tips om utrustning å dyl. Lycka till