Quote from Funbeat user on 12 July 2012, 17:12Sicka slöa solskenscyklister... 🙁
Sicka slöa solskenscyklister... 🙁
Quote from Funbeat user on 12 July 2012, 17:14Tror du att CK Uni kör sitt planerade pass?
Tror du att CK Uni kör sitt planerade pass?
Quote from Funbeat user on 12 July 2012, 19:12Absolut!
Absolut!
Quote from Funbeat user on 12 July 2012, 20:14Vi blev tre som startade från Team Sportia...
Vi blev tre som startade från Team Sportia...
Quote from Funbeat user on 12 July 2012, 22:08Skulle ha tagit CK UNI:s träningspass då istället. Tack så mycket för all respons Conny! 🙂
Skulle ha tagit CK UNI:s träningspass då istället. Tack så mycket för all respons Conny! 🙂
Quote from Funbeat user on 13 July 2012, 01:32Bra Linus att du trotsade vädergudarna. (t+)
Bra Linus att du trotsade vädergudarna. (t+)
Quote from Funbeat user on 13 July 2012, 08:24Jag är inte helt hundra men jag tror att Sportson Uppsala hyr ut cyklar. Jag har själv funderat på att hyra av dom men fortsätter en säsong till på "bara" MTB.
Tipset är att annars att börja lagom, både fysiskt och ekonomiskt. Sant är att prylarna från F
Jag är inte helt hundra men jag tror att Sportson Uppsala hyr ut cyklar. Jag har själv funderat på att hyra av dom men fortsätter en säsong till på "bara" MTB.
Tipset är att annars att börja lagom, både fysiskt och ekonomiskt. Sant är att prylarna från F
Quote from Funbeat user on 15 July 2012, 11:41Cykel och Skidstället har en träningsgrupp på måndagar, kl 18.00.
Lite mer intimare, lite tajtare, mindre folk än TS.
Brukar var två fartgrupper 30+ och 30-..
Även spinning på vintern organiseras av Cykel och Skidstället!
Cykel och Skidstället har en träningsgrupp på måndagar, kl 18.00.
Lite mer intimare, lite tajtare, mindre folk än TS.
Brukar var två fartgrupper 30+ och 30-..
Även spinning på vintern organiseras av Cykel och Skidstället!
Quote from Funbeat user on 15 July 2012, 20:15Min billiga biltemafotpump har hållt i flera år nu, pumpar lätt upp till 11 bar (utanför vad mätaren visar), kontrollerat med en PRO-tryckmätare. Mer tryck än så behöver jag inte (H) .
Min billiga biltemafotpump har hållt i flera år nu, pumpar lätt upp till 11 bar (utanför vad mätaren visar), kontrollerat med en PRO-tryckmätare. Mer tryck än så behöver jag inte (H) .
Quote from Funbeat user on 15 July 2012, 20:24Vilken tur du har!
Vilken tur du har!