Quote from Funbeat user on 22 September 2010, 10:38Borde har nämt det var Szalkais program för mara - jepp kanon bra!
Borde har nämt det var Szalkais program för mara - jepp kanon bra!
Quote from Funbeat user on 22 September 2010, 10:46Jag började min bana som löpare i juni i år med Couch 2 5k-programmet (finns även här på fb), och i början följde jag det slaviskt. Efter ett tag började jag experimentera med att gå en bit efter att jag hade "avslutat" dagens pass och sen springa sista b
Jag började min bana som löpare i juni i år med Couch 2 5k-programmet (finns även här på fb), och i början följde jag det slaviskt. Efter ett tag började jag experimentera med att gå en bit efter att jag hade "avslutat" dagens pass och sen springa sista b
Quote from Funbeat user on 22 September 2010, 18:24Tack för era svar. 🙂 Mycket intressant att ta del av era erfarenheter.
Det här har jag kommit fram till genom egna funderingar och genom att läsa era inlägg:
Jag tror att ett träningsprogram skulle kunna göra mig lite stressad som några av er skriver,
Tack för era svar. 🙂 Mycket intressant att ta del av era erfarenheter.
Det här har jag kommit fram till genom egna funderingar och genom att läsa era inlägg:
Jag tror att ett träningsprogram skulle kunna göra mig lite stressad som några av er skriver,
Quote from Funbeat user on 22 September 2010, 21:16Malin: Ja, jag ska springa kvartsmaran. Ska du springa?
Jag har för övrigt blivit väldigt peppad av den här tråden. 🙂
Malin: Ja, jag ska springa kvartsmaran. Ska du springa?
Jag har för övrigt blivit väldigt peppad av den här tråden. 🙂
Quote from Funbeat user on 22 September 2010, 22:26funderar lite grann... får se hur träningen går de närmsta veckorna, så kanske 🙂 skulle vara kul med en sista "tävling" innan vintern. Kan bli en chans att klara milen på under 60 minuter (även om det är det programmet jag följer för att klara det om 12
funderar lite grann... får se hur träningen går de närmsta veckorna, så kanske 🙂 skulle vara kul med en sista "tävling" innan vintern. Kan bli en chans att klara milen på under 60 minuter (även om det är det programmet jag följer för att klara det om 12
Quote from Funbeat user on 22 September 2010, 22:32Om 12 veckor så har du säkert ett sylvesterlopp i närheten av där du bor?
Om 12 veckor så har du säkert ett sylvesterlopp i närheten av där du bor?
Quote from Funbeat user on 22 September 2010, 22:46Du kanske har fått den input du ville ha, men här kommer mina tankar och erfarenheter ändå 😉
Jag började med ett nybörjarprogram i april (hade i princip aldrig tränat löpning innan), körde det programmet i tre månader ungefär. Nu har jag ganska nyligen
Du kanske har fått den input du ville ha, men här kommer mina tankar och erfarenheter ändå 😉
Jag började med ett nybörjarprogram i april (hade i princip aldrig tränat löpning innan), körde det programmet i tre månader ungefär. Nu har jag ganska nyligen