Quote from Elias Engqvist on 6 April 2011, 18:35Det finns lite mer kommersiella såna. Jag tränar rätt mycket med Running Sweden som finns i Stockholm. Det kostar (mer än en vanlig klubb) men man får väldigt bra och personlig hjälp av väldigt duktiga tränare. Det kanske finns liknande communities på and
Det finns lite mer kommersiella såna. Jag tränar rätt mycket med Running Sweden som finns i Stockholm. Det kostar (mer än en vanlig klubb) men man får väldigt bra och personlig hjälp av väldigt duktiga tränare. Det kanske finns liknande communities på and
Quote from Funbeat user on 6 April 2011, 18:49Jag springer för Borlänge Löparklubb och på våra träningar så kan man vara med även om man inte gör milen på sub 50. Så det är nog skillnad från klubb till klubb. Eftersom jag även är en hel del i 08 så har jag också varit med i Running Sweden. Högkvalita
Jag springer för Borlänge Löparklubb och på våra träningar så kan man vara med även om man inte gör milen på sub 50. Så det är nog skillnad från klubb till klubb. Eftersom jag även är en hel del i 08 så har jag också varit med i Running Sweden. Högkvalita
Quote from Funbeat user on 6 April 2011, 18:59Karin G: Om jag förstår dig rätt vill du ha tillgång till en eller flera personliga tränare, som lägger upp mål och utvärderar din träning. Du är inte intresserad av gemenskapen och peppande tillrop, eftersom du redan får den biten genom TSM. Dessutom är
Karin G: Om jag förstår dig rätt vill du ha tillgång till en eller flera personliga tränare, som lägger upp mål och utvärderar din träning. Du är inte intresserad av gemenskapen och peppande tillrop, eftersom du redan får den biten genom TSM. Dessutom är
Quote from Funbeat user on 6 April 2011, 19:32Nej Lars du har inte tolkat mig rätt. Jag vill UTÖVER det jag redan har tillgång till också ha en engagerad tränare som jag kan bolla min träning och mina mål med. Jag hoppades att jag skulle kunna få tillgång till det om jag gick med i en satsande löpark
Nej Lars du har inte tolkat mig rätt. Jag vill UTÖVER det jag redan har tillgång till också ha en engagerad tränare som jag kan bolla min träning och mina mål med. Jag hoppades att jag skulle kunna få tillgång till det om jag gick med i en satsande löpark
Quote from Funbeat user on 6 April 2011, 19:36Det du skrev sist stämmer för övrigt inte för jag har sprungit tävlingsklass som klubblös på flera lopp, t.ex. nu senast Premiärmilen (och även 2009), och det har inte varit några problem. Däremot är det väl så inom bl.a. skidåkningen att man måste vara k
Det du skrev sist stämmer för övrigt inte för jag har sprungit tävlingsklass som klubblös på flera lopp, t.ex. nu senast Premiärmilen (och även 2009), och det har inte varit några problem. Däremot är det väl så inom bl.a. skidåkningen att man måste vara k
Quote from Funbeat user on 6 April 2011, 20:12Karin: Jag förstår inte riktigt vad jag tolkade fel. Kan du tydliggöra det? (Kan vara något jag missat, helt enkelt :-))
Har inte tillgång till senaste regelboken för friidrott, men på friidrottsförbundets hemsida kan man läsa följande:
"Den svenska idr
Karin: Jag förstår inte riktigt vad jag tolkade fel. Kan du tydliggöra det? (Kan vara något jag missat, helt enkelt :-))
Har inte tillgång till senaste regelboken för friidrott, men på friidrottsförbundets hemsida kan man läsa följande:
"Den svenska idr
Quote from Funbeat user on 6 April 2011, 20:14Det är väl som Lars säger, sen är arrangörerna inte så noga med det och egentligen är det väl löparens ansvar att anmäla till rätt klass.
Det är väl som Lars säger, sen är arrangörerna inte så noga med det och egentligen är det väl löparens ansvar att anmäla till rätt klass.
Quote from Funbeat user on 6 April 2011, 20:23Lars läser rätt.
SFIF är kanon vad gäller arenaidrott + uppföljning av regler.Utanför arenorna är SFIF ointresserade.
Tyvärr.
Lars läser rätt.
SFIF är kanon vad gäller arenaidrott + uppföljning av regler.
Utanför arenorna är SFIF ointresserade.
Tyvärr.
Quote from Funbeat user on 6 April 2011, 20:34Du har fel i att du tror att jag är ointresserad av det sociala och bara vill ha en egen tränare. Jag vill ha det sociala PLUS personlig uppföljning. Med personlig uppföljning menar jag inte en PT att träna enskilt med, utan helt enkelt någon med rutin so
Du har fel i att du tror att jag är ointresserad av det sociala och bara vill ha en egen tränare. Jag vill ha det sociala PLUS personlig uppföljning. Med personlig uppföljning menar jag inte en PT att träna enskilt med, utan helt enkelt någon med rutin so
Quote from Funbeat user on 6 April 2011, 20:59Karin: Att pinna iväg till något testcentra (Sportsupportcenter/Bosön) och testa dig och köpa ett individuellt anpassat träningsprogram baserat på testresultaten kanske vore något för dig?
Karin: Att pinna iväg till något testcentra (Sportsupportcenter/Bosön) och testa dig och köpa ett individuellt anpassat träningsprogram baserat på testresultaten kanske vore något för dig?