Quote from Torbjörn Ohlsson on 8 April 2007, 10:09Ett konstigt sätt att hantera "dåliga dagar" när man verkligen drar sig från att komma ut och träna är faktsikt att tvinga sig! Det finns inget så stärkande som att köra skithårda, men korta pass dessa dagar. Visst är det svårt, men den känsla som infinne
Ett konstigt sätt att hantera "dåliga dagar" när man verkligen drar sig från att komma ut och träna är faktsikt att tvinga sig! Det finns inget så stärkande som att köra skithårda, men korta pass dessa dagar. Visst är det svårt, men den känsla som infinne
Quote from Funbeat user on 8 April 2007, 14:40Jag hörde ett råd från Blossom som jag faktiskt tror kan vara ganska klokt. Hon sa att:
"När du börjar träna känns det alltid motigt då och då. Sluta känn efter! Sätt dig över den känslan och kör bara. Tids nog får du resultat och träningen blir ett "mås
Jag hörde ett råd från Blossom som jag faktiskt tror kan vara ganska klokt. Hon sa att:
"När du börjar träna känns det alltid motigt då och då. Sluta känn efter! Sätt dig över den känslan och kör bara. Tids nog får du resultat och träningen blir ett "mås
Quote from Funbeat user on 8 April 2007, 17:16Det där är både och, man kan komma därhän att man "kräks" på sin träning till slut, man ska lyssna på själen&kroppen lagom mkt ... vad det nu kan vara.
Det där är både och, man kan komma därhän att man "kräks" på sin träning till slut, man ska lyssna på själen&kroppen lagom mkt ... vad det nu kan vara.
Quote from Funbeat user on 8 April 2007, 18:15Lingling: Jag tror hon menade när man precis kommit igång med träningen, inte när man hållt på så pass mycket så att risken finns att man "kräks på den" 😉 Det Blossom menade var nog att man kan få kämpa lite för att få det till att bli en vana.
Lingling: Jag tror hon menade när man precis kommit igång med träningen, inte när man hållt på så pass mycket så att risken finns att man "kräks på den" 😉 Det Blossom menade var nog att man kan få kämpa lite för att få det till att bli en vana.
Quote from Funbeat user on 9 April 2007, 01:13Sant det med, men jag tror mkt på att pröva på många olika saker, just för att hitta ngt man inte "lider" av och kunna växla ...
Sant det med, men jag tror mkt på att pröva på många olika saker, just för att hitta ngt man inte "lider" av och kunna växla ...
Quote from Funbeat user on 9 April 2007, 21:49Trevlig diskussion om motivation! Jag är en sån som tröttnar lätt, så jag håller gärna på med tre sporter omväxlande. Ett problem man får dras med är att man aldrig blir "riktigt bra" på en sak - och att sätta upp resultatinriktade mål, typ milen på 45 mi
Trevlig diskussion om motivation! Jag är en sån som tröttnar lätt, så jag håller gärna på med tre sporter omväxlande. Ett problem man får dras med är att man aldrig blir "riktigt bra" på en sak - och att sätta upp resultatinriktade mål, typ milen på 45 mi
Quote from Funbeat user on 10 April 2007, 09:03Helle: 3 - jag håller på med 5 olika grejer för närvarande.... Viktigare med omväxlingen för mej än att bli superbra på något speciellt.
Helle: 3 - jag håller på med 5 olika grejer för närvarande.... Viktigare med omväxlingen för mej än att bli superbra på något speciellt.