Quote from Guest on 21 March 2007, 22:35Kanske en lite udda frågeställning men jag måste ändå höra efter om någon här har erfarenheter av att springa i vattnet med flytbälte. Själv köpte jag mig en enkel variant av flytbälte för att få så stor variation som möjligt på träningen och för att det
Kanske en lite udda frågeställning men jag måste ändå höra efter om någon här har erfarenheter av att springa i vattnet med flytbälte. Själv köpte jag mig en enkel variant av flytbälte för att få så stor variation som möjligt på träningen och för att det
Quote from Funbeat user on 21 March 2007, 22:45Ingen som vet? Jag hörde att man kunde låna en dylik väst på somliga badhus och är också nyfiken på svaret.....
Ingen som vet? Jag hörde att man kunde låna en dylik väst på somliga badhus och är också nyfiken på svaret.....
Quote from Funbeat user on 22 March 2007, 22:22När du springer i vatten ska du sträva efter samma teknik som när du springer på land. Det är alltså jobbigt för bålmusklerna att hålla kroppen upprätt, så att den inte faller fram eller bak. Det är upprätt position som gäller. Armarna jobbar du med preci
När du springer i vatten ska du sträva efter samma teknik som när du springer på land. Det är alltså jobbigt för bålmusklerna att hålla kroppen upprätt, så att den inte faller fram eller bak. Det är upprätt position som gäller. Armarna jobbar du med preci
Quote from Fredrik Närenfors on 22 March 2007, 22:43Vilket djup bör man ha i bassängen?
Vilket djup bör man ha i bassängen?
Quote from Funbeat user on 22 March 2007, 23:15Jag hittade detta på nätet:
Vattenlöpning
I vatten är det möjligt att motionera i relativt högt tempo trots krämpor och rörelseproblem. Att simning dessutom är en av de billigaste idrotterna att utöva beror på det enda man behöver är ett par simbyxor el
Jag hittade detta på nätet:
Vattenlöpning
I vatten är det möjligt att motionera i relativt högt tempo trots krämpor och rörelseproblem. Att simning dessutom är en av de billigaste idrotterna att utöva beror på det enda man behöver är ett par simbyxor el
Quote from Viktor Wrede on 23 March 2007, 06:10Tack för tipset Maria! Jag har sprungit i vattnet ett par gånger nu och koncentrerar mig på att försöka hålla mig upprätt vilket är rätt så jobbigt för bålen men det där riktiga flåset får jag inte upp. För mig är det nästan omöjligt att springa fort - då
Tack för tipset Maria! Jag har sprungit i vattnet ett par gånger nu och koncentrerar mig på att försöka hålla mig upprätt vilket är rätt så jobbigt för bålen men det där riktiga flåset får jag inte upp. För mig är det nästan omöjligt att springa fort - då
Quote from Funbeat user on 8 April 2007, 11:42Är det någon i Stockholmstrakten som har köpt ett flytbälte? Jag behöver ett som allternativ träning för mina onda ben , men vet inte riktigt vart jag kan köpa ett ! tacksam för svar 🙂
Är det någon i Stockholmstrakten som har köpt ett flytbälte? Jag behöver ett som allternativ träning för mina onda ben , men vet inte riktigt vart jag kan köpa ett ! tacksam för svar 🙂
Quote from antti5303@gmail.com on 10 April 2007, 17:00Kan du inte hyra/låna på ditt badhus? Det verkar enklare om din skada inte långvarig.
Kan du inte hyra/låna på ditt badhus? Det verkar enklare om din skada inte långvarig.
Quote from Funbeat user on 20 April 2007, 10:32Du kan kika på www.fysioett.se De har.
Du kan kika på http://www.fysioett.se De har.
Quote from Funbeat user on 3 June 2013, 04:44Hej jag har gått på ett gym med bassäng i omgångar tränat styrketräning kondition och även vattengympa.. men nu har jag hållit på i omgångar med vatten jogging klart den bästa motionsformen för mig..
Jag har fettvävsrematism.. och artros i knän och en g
Hej jag har gått på ett gym med bassäng i omgångar tränat styrketräning kondition och även vattengympa.. men nu har jag hållit på i omgångar med vatten jogging klart den bästa motionsformen för mig..
Jag har fettvävsrematism.. och artros i knän och en g