Quote from Funbeat user on 3 June 2013, 04:46Här är de färglada pinnarna jag pratade om...
http://www.hälsa.se/kategori/traning/trana-i-vattnet/
Här är de färglada pinnarna jag pratade om...
Quote from Funbeat user on 4 June 2013, 18:06Två meter djup? Ahhh, man springer alltså inte med fötterna i botten då? Kör man som typ "trampa vatten" då fast med löpsteg istället för bensimtag? Hur kommer man framåt i vattnet, känns som att jag skulle bli flytande på ett och samma ställe om jag förs
Två meter djup? Ahhh, man springer alltså inte med fötterna i botten då? Kör man som typ "trampa vatten" då fast med löpsteg istället för bensimtag? Hur kommer man framåt i vattnet, känns som att jag skulle bli flytande på ett och samma ställe om jag förs
Quote from Funbeat user on 4 June 2013, 19:13Det går långsamt framåt. 🙂 Sträckan du avverkar är oväsentlig, det är bara att försöka röra armar.och ben som om du sprang på land. Inte så kul som det låter. 😉
Det går långsamt framåt. 🙂 Sträckan du avverkar är oväsentlig, det är bara att försöka röra armar.och ben som om du sprang på land. Inte så kul som det låter. 😉
Quote from Funbeat user on 5 June 2013, 11:58Det se iallafall roligt ut för oss som simmar förbi.
Det se iallafall roligt ut för oss som simmar förbi.
Quote from Funbeat user on 5 June 2013, 23:52Är det värkligen så att dom med artos i knän blir rekomenderade aquajogg!!!??
(har fått för mig att en jobbarkompis med artos i knän fått rådet att INTE aqua jogga hmmmm)
Är det värkligen så att dom med artos i knän blir rekomenderade aquajogg!!!??
(har fått för mig att en jobbarkompis med artos i knän fått rådet att INTE aqua jogga hmmmm)