Quote from Guest on 14 November 2009, 17:28Jag saknar information i alla fb-avändares profil i vilka diskussioner de deltagit i - resp startat, plus hur många inlägg och vilka inlägg personen har...lite för att förstå alla man pratar med om vad det tycker o tänker om saker i en helhet :p
(vet iaf
Jag saknar information i alla fb-avändares profil i vilka diskussioner de deltagit i - resp startat, plus hur många inlägg och vilka inlägg personen har...lite för att förstå alla man pratar med om vad det tycker o tänker om saker i en helhet :p
(vet iaf
Quote from Funbeat user on 14 November 2009, 17:38Men då blir man väl en stalker? Jag skulle inte gilla om folk kunde följa allt jag skriver... Visst kan kan det på sätt o vis ändå, men ändå. Nääe...
Men då blir man väl en stalker? Jag skulle inte gilla om folk kunde följa allt jag skriver... Visst kan kan det på sätt o vis ändå, men ändå. Nääe...
Quote from Catharina Brattlin on 14 November 2009, 17:40Man lär känna folket här så småninm. 🙂
Jag har snart varit medlem i fyra år och tycker mig känna de flesta gamla rävarna här, som är aktiva i diksussionerna. Precis som de har lärt känna mig.
Alla nya får man lära känna med tiden. En spännande resa. :
Man lär känna folket här så småninm. 🙂
Jag har snart varit medlem i fyra år och tycker mig känna de flesta gamla rävarna här, som är aktiva i diksussionerna. Precis som de har lärt känna mig.
Alla nya får man lära känna med tiden. En spännande resa. :
Quote from Funbeat user on 14 November 2009, 17:40Du ska kunna bestämma vad du vill visa som med dagsnotering/träning här, såklart.
Stalker är nåt annat än att läsa om en människa btw.
Du ska kunna bestämma vad du vill visa som med dagsnotering/träning här, såklart.
Stalker är nåt annat än att läsa om en människa btw.
Quote from Funbeat user on 14 November 2009, 17:42Det fattar jag väl. Var inte en helt seriös kommentar, men trodde det var uppenbart. Tydligen inte.
Det fattar jag väl. Var inte en helt seriös kommentar, men trodde det var uppenbart. Tydligen inte.
Quote from Funbeat user on 14 November 2009, 17:43Sylvia jag skulle tycka det vore jättekul att läsa allt du skrivit med din erfarenhet, men jag hittar inte allt i denna röra..visst med tiden, men vissa saker kanske inte du skriver om hundra gånger så gärna...
Förlåt Sofi det var inte uppenbart, men när
Sylvia jag skulle tycka det vore jättekul att läsa allt du skrivit med din erfarenhet, men jag hittar inte allt i denna röra..visst med tiden, men vissa saker kanske inte du skriver om hundra gånger så gärna...
Förlåt Sofi det var inte uppenbart, men när
Quote from Funbeat user on 14 November 2009, 17:48Det är lugnt. Jag skriver mest i ett annat forum där det är rå men hjärtlig stämning. Där skrivs sånt hela tiden och alla är med på det... tänkte mig kanske inte för. Menade inget illa i alla fall 🙂
Det är lugnt. Jag skriver mest i ett annat forum där det är rå men hjärtlig stämning. Där skrivs sånt hela tiden och alla är med på det... tänkte mig kanske inte för. Menade inget illa i alla fall 🙂
Quote from Catharina Brattlin on 14 November 2009, 17:57Oj, Petra, det är myyycket det! Inom många områden, träning/kost likväl som allmänna frår. 🙂
Och ja, jag har inget emot att skriva samma saker flera gånger om nån undrar. Kan jag hjälpa och råda så why not? Har blivit kallad "Sisyfos", som visst var nå
Oj, Petra, det är myyycket det! Inom många områden, träning/kost likväl som allmänna frår. 🙂
Och ja, jag har inget emot att skriva samma saker flera gånger om nån undrar. Kan jag hjälpa och råda så why not? Har blivit kallad "Sisyfos", som visst var nå
Quote from Funbeat user on 14 November 2009, 17:57Så det kan bli 🙂 (personligen ligger nog lagligt/olagligt mig varmt om hjärtat på nåt sätt, så jag blir lätt lite övertydlig vid eventuella missuppfattningar)
Vi kör på (t+)
Så det kan bli 🙂 (personligen ligger nog lagligt/olagligt mig varmt om hjärtat på nåt sätt, så jag blir lätt lite övertydlig vid eventuella missuppfattningar)
Vi kör på (t+)
Quote from Funbeat user on 14 November 2009, 18:12ja du är envis Sylvia 🙂 du ger dig inte, nåt jag märkt av i saker jag läst, men fortfarande hade jag lätt fått läsa mer intressant om denna funktion funnits. (#) nu läser jag inte bara såhär om Sylvia jag läser såhär om de flesta som väcker mitt intress
ja du är envis Sylvia 🙂 du ger dig inte, nåt jag märkt av i saker jag läst, men fortfarande hade jag lätt fått läsa mer intressant om denna funktion funnits. (#) nu läser jag inte bara såhär om Sylvia jag läser såhär om de flesta som väcker mitt intress