Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Ja, jag är rätt känd för det. Men inte mig emot. 🙂

Jag förstår Ditt tänk, men tror att det blir en svår funktion att genomföra. Vill medlemmen inte "outa" sig så gör den nog inte det?

Du kan prova att söka på medlemmens namn (den Du vill läsa mer inlä

Funktionen finns ju på många andra forum, är den så svår?
(Kolozzeum, sporthoj, polis och vaktforum etc.)

Söka i ogle-rutan menar du? Får jag inte bara upp hela diskussioner då, inga enskilda inlägg väl?

Petra: Man kan om man vill lägga in att de senaste 10 diskussionerna man deltagit är synliga.
Men det är upp till var och en om de vill att det ska vara synligt.

Det är väl ganska vanligt med principen att hitta innehåll mha av andra personer och andra personer mha innehåll på sociala webbsajter nuförtiden. Att ha en feed på den personliga sida som presenteras för andra med de senaste forum-inläggen t.ex precis so

@gun: Kan man? Man kan få en lista på sin personliga startsida, men det betyder nog inte att andra kan se dem. Finns det nåt annat jag har missat?

Gun: Man kan "flagga" sina diskussioner också, så de är lätt-tillgängliga, för mig bara, men inte för andra att se vad jag gillar att diskutera. Man känner gemenskap så om man känner av andra lättare. Faktiskt, även om många nu verkar tycka att det är lät

Fredrik: Jovisst kan andra se det om man visar att flytta upp det så det blir synligt. Jag upptäckte funktionen när jag var inne och kollade på en sida och lade då genanst in det på min egen.

Bra funktion.

Petra. Tack för upplysningen om flagrna.

jajustja Gun, NU kom jag på vad du menade för "10 diskussioner"! Tack för påminnelsen!

..men det andra är snäppet " värre" ändå 😉

Men startsida kan ju bara jag se....... 🙁

Petra: Den kommer på min träningsidan som alla kan se om man nu valt det.
Jag har upptäckt att det är ganska bekvämt om jag vill följa nån diskussion och bara har lite tid över.
T.ex så är det lam på reklampauserna om man kollar på nåt tv-program.