Quote from Funbeat user on 14 November 2009, 21:59Ja det är ju inte den efterfrågade funktionen.
Ja det är ju inte den efterfrågade funktionen.
Quote from Funbeat user on 14 November 2009, 22:03Jag tar tillbaka, delvis i alla fall. Man kan lägga till den informationen på sin träningssida också, antar att den syns för andra då.
Jag tar tillbaka, delvis i alla fall. Man kan lägga till den informationen på sin träningssida också, antar att den syns för andra då.
Quote from Funbeat user on 14 November 2009, 22:07japp det fungerade ju på träningssidan, va bra! Tar också tillbaka delvis. Saknas fort "alla enskilda inlägg", men man kan inte få allt kanske.
Nu Fredrik ser du mina 10 senaste diskussioner och jag dina! :p synd att det inte är alla diskussioner bara.
japp det fungerade ju på träningssidan, va bra! Tar också tillbaka delvis. Saknas fort "alla enskilda inlägg", men man kan inte få allt kanske.
Nu Fredrik ser du mina 10 senaste diskussioner och jag dina! :p synd att det inte är alla diskussioner bara.
Quote from Funbeat user on 14 November 2009, 22:19🙂
🙂
Quote from Funbeat user on 15 November 2009, 01:50Stasi-funktioner? Det är lockande! Det har det varit för många, även efter att muren föll.
Stasi-funktioner? Det är lockande! Det har det varit för många, även efter att muren föll.
Quote from Funbeat user on 15 November 2009, 04:12haha jaaa lite kommunistiskt oxå appropå önskan om kunskapslagring/genetisk, och jag ska helst kunna sortera allas inlägg i arkiv med namn, och på nåt sätt ska jag ta reda på vilket parti de sympatiserar med! 😉 (skojish-för att va tydlig)
haha jaaa lite kommunistiskt oxå appropå önskan om kunskapslagring/genetisk, och jag ska helst kunna sortera allas inlägg i arkiv med namn, och på nåt sätt ska jag ta reda på vilket parti de sympatiserar med! 😉 (skojish-för att va tydlig)
Quote from Funbeat user on 15 November 2009, 09:05Stasi? Om man har problem med att det man skriver här syns för andra, lagras och kan sökas i kanske man ska göra nåt annat ;).
Det handlar om att när jag ser ett intressant inlägg kan jag klicka på den personen och kanske hitta andra inlägg som denne gjo
Stasi? Om man har problem med att det man skriver här syns för andra, lagras och kan sökas i kanske man ska göra nåt annat ;).
Det handlar om att när jag ser ett intressant inlägg kan jag klicka på den personen och kanske hitta andra inlägg som denne gjo
Quote from Funbeat user on 15 November 2009, 09:08Det är bra med social träning.
Det är bra med social träning.
Quote from Funbeat user on 15 November 2009, 13:53Jag tänkte slänga in en annan vinkel av omtalade funktion. Eftersom det är ett ganska stort virrvarr av trådar här så skulle jag vilja kunna få en lista på inlägg som jag själv skrivit. Ibland tappar jag bort mig själv helt.
I övrigt så tycker jag också
Jag tänkte slänga in en annan vinkel av omtalade funktion. Eftersom det är ett ganska stort virrvarr av trådar här så skulle jag vilja kunna få en lista på inlägg som jag själv skrivit. Ibland tappar jag bort mig själv helt.
I övrigt så tycker jag också
Quote from Rasmus Olsson on 15 November 2009, 14:13På de flesta moderna forum bland anant sådana som använder phpBB, kan man se alla inlägg en viss användare gjort. En bra funktion för att dels se hur många inlägg en person gjort, och även hur seriös denne är. Det sista är viktigt om samma person säljer u
På de flesta moderna forum bland anant sådana som använder phpBB, kan man se alla inlägg en viss användare gjort. En bra funktion för att dels se hur många inlägg en person gjort, och även hur seriös denne är. Det sista är viktigt om samma person säljer u