Quote from Funbeat user on 26 November 2009, 12:51Det behöver ju inte vara oseriösa råd så mycket som att personen tror sig kunna mycket mer än den kan. När du då tittar på interaktionen med andra får du även en bild av detta. Hur responsen och samspelet med andra debattörer ligger.
Ibland ser man folk
Det behöver ju inte vara oseriösa råd så mycket som att personen tror sig kunna mycket mer än den kan. När du då tittar på interaktionen med andra får du även en bild av detta. Hur responsen och samspelet med andra debattörer ligger.
Ibland ser man folk
Quote from Therese Woodhill on 26 November 2009, 14:39Titta på gammal inlägg säger inte om nuläget. Förhoppningsvis lär sig folk genom livet.
Titta på gammal inlägg säger inte om nuläget. Förhoppningsvis lär sig folk genom livet.
Quote from Funbeat user on 26 November 2009, 15:04Johan:
Mja, nu tycker jag att du övertolkar uttrycket "gamla inlägg" Med den mängd inlägg som läggs här kan gamla inlägg mycket väl vara två veckor gamla men från trådar eller grupper där jag tidigare inte följt eller helt enkelt har missat i strömmen av
Johan:
Mja, nu tycker jag att du övertolkar uttrycket "gamla inlägg" Med den mängd inlägg som läggs här kan gamla inlägg mycket väl vara två veckor gamla men från trådar eller grupper där jag tidigare inte följt eller helt enkelt har missat i strömmen av
Quote from Therese Woodhill on 26 November 2009, 15:06Här går det undan...
Här går det undan...
Quote from Funbeat user on 26 November 2009, 15:17Jag tror att ni skjuter lite bredvid målet. Om jag hittar nån som verkar skriva intressanta inlägg skulle jag vilja kunna se vilka andra intressanta inlägg samma person har skrivit. Det handlar nog inte egentligen om att bilda mig en uppfattning om person
Jag tror att ni skjuter lite bredvid målet. Om jag hittar nån som verkar skriva intressanta inlägg skulle jag vilja kunna se vilka andra intressanta inlägg samma person har skrivit. Det handlar nog inte egentligen om att bilda mig en uppfattning om person
Quote from Funbeat user on 26 November 2009, 15:34Jag tycker det är skönt med människor som tar sig själv på stort allvar. De borde känna att varje dag är ett språng närmare graven.
Jag tycker det är skönt med människor som tar sig själv på stort allvar. De borde känna att varje dag är ett språng närmare graven.
Quote from Funbeat user on 26 November 2009, 15:52Syftande på?
Syftande på?
Quote from Funbeat user on 26 November 2009, 15:57Att vi aldrig har varit så närma döden som vi är nu.
Att vi aldrig har varit så närma döden som vi är nu.
Quote from Funbeat user on 26 November 2009, 16:47Eller nu.
Eller nu.
Quote from Funbeat user on 26 November 2009, 17:14Åhh, inte visste jag att vi har sådana fatalister här på Funbeat.
Åhh, inte visste jag att vi har sådana fatalister här på Funbeat.