Quote from Jan Lundquist on 15 November 2009, 15:41Bruse, det är mycket som är annorlunda med Funbeat! Kanske är det för att nästan alla andra grundar sig på phpBB och det funkar ju väldigt bra tycker jag.
Bruse, det är mycket som är annorlunda med Funbeat! Kanske är det för att nästan alla andra grundar sig på phpBB och det funkar ju väldigt bra tycker jag.
Quote from Funbeat user on 15 November 2009, 18:55Fredrik, Andreas G. och Bruse, det är ju just det jag menar 🙂 tack för att ni förstår mig!
Fredrik, Andreas G. och Bruse, det är ju just det jag menar 🙂 tack för att ni förstår mig!
Quote from Funbeat user on 15 November 2009, 20:19Det räcker med att läsa singeltrådarna så ser man snabbt vilka som är seriösa.
Det räcker med att läsa singeltrådarna så ser man snabbt vilka som är seriösa.
Quote from Funbeat user on 15 November 2009, 20:39Seriösa på vad?
Munväder eller att träna?
Seriösa på vad?
Munväder eller att träna?
Quote from Funbeat user on 15 November 2009, 20:42Seriöst bittra kanske 😉
Seriöst bittra kanske 😉
Quote from Funbeat user on 15 November 2009, 20:42Jag kan rodelträna.
Jag kan rodelträna.
Quote from Funbeat user on 15 November 2009, 20:43Grattis igen.
Grattis igen.
Quote from Therese Woodhill on 25 November 2009, 20:51Man frågar personen via PM, och slutar vara sådär försynt svensk och gå runt heta gröten. Då får man reda på en hel del om personen.
Man frågar personen via PM, och slutar vara sådär försynt svensk och gå runt heta gröten. Då får man reda på en hel del om personen.
Quote from Funbeat user on 26 November 2009, 12:41Johan:
Det är väl snarare så att du får reda på vad personen vill att du skall få reda på, eller?Petras förslag är inte orimlig, att snabbt kunna kolla hur personen svarar i andra trådar är ett mycket snabbt och effektivt sätt att bilda sig en uppfattni
Johan:
Det är väl snarare så att du får reda på vad personen vill att du skall få reda på, eller?
Petras förslag är inte orimlig, att snabbt kunna kolla hur personen svarar i andra trådar är ett mycket snabbt och effektivt sätt att bilda sig en uppfattni
Quote from Funbeat user on 26 November 2009, 12:46Att skriva i ett forum är inte samma sak som att ge (o)seriösa råd i ett PM.
Att skriva i ett forum är inte samma sak som att ge (o)seriösa råd i ett PM.