Quote from Therese Woodhill on 28 November 2009, 12:47jag är rätt säker på att jag skall leva l.ivet innan jag dör.
jag är rätt säker på att jag skall leva l.ivet innan jag dör.
Quote from Funbeat user on 28 November 2009, 16:42Kod....eller är jag bara för gammal å dum;)
Kod....eller är jag bara för gammal å dum;)
Quote from Therese Woodhill on 28 November 2009, 22:47Du är döende.
Du är döende.
Quote from Funbeat user on 28 November 2009, 22:56Johan: Det är vi alla. Men förhoppningsvis så har vi roligt tills det är dax.
Bråkar på funbeat t.ex.
Johan: Det är vi alla. Men förhoppningsvis så har vi roligt tills det är dax.
Bråkar på funbeat t.ex.
Quote from Fredric Lagerström on 28 November 2009, 23:03En asketiskt grå och tråkig skara,
som länge bråkade på Aniara.
En asketiskt grå och tråkig skara,
som länge bråkade på Aniara.
Quote from Funbeat user on 29 November 2009, 17:41I.ivet..................
I.ivet..................
Quote from Therese Woodhill on 29 November 2009, 18:14.................................................
.................................................
Quote from Funbeat user on 29 November 2009, 18:19l.ivet...;)
l.ivet...;)
Quote from Funbeat user on 22 December 2009, 21:12Det verkar vara många som resonerar som så att "det behövs inte", "det är bra som det är nu" och "man lär känna folk vartefter". Det är knasigt i min mening. Det kan vara så att jag helt enkelt har sett att en viss person, låt säga F P David bara som ett
Det verkar vara många som resonerar som så att "det behövs inte", "det är bra som det är nu" och "man lär känna folk vartefter". Det är knasigt i min mening. Det kan vara så att jag helt enkelt har sett att en viss person, låt säga F P David bara som ett
Quote from Funbeat user on 23 December 2009, 06:10Alla inlägg är visdomsord i nåns mening. Det gäller bara att förstå inläggen och det verkar vara svårt på sina håll.
Då är det möjligt att läsaren inte är rätt mottagare och kan då klämkäckt läsa nåt mer lättsmällt inlägg.
Det gör jag ofta.
Alla inlägg är visdomsord i nåns mening. Det gäller bara att förstå inläggen och det verkar vara svårt på sina håll.
Då är det möjligt att läsaren inte är rätt mottagare och kan då klämkäckt läsa nåt mer lättsmällt inlägg.
Det gör jag ofta.