Quote from Funbeat user on 16 April 2014, 14:38Jag hade definitivt startat.
Se det som en upplevelse njut så gott det går.
Jag hade definitivt startat.
Se det som en upplevelse njut så gott det går.
Quote from Funbeat user on 16 April 2014, 14:49Kikade i din träningsdagbok och filtrerade på löpning de senaste 90 dagarna. Längsta passet jag kunde hitta de senaste 90 dagarna var 8km, de andra 3 (!) passen under samma period var kortare.
Med de förutsättningarna hade jag inte startat.
Kikade i din träningsdagbok och filtrerade på löpning de senaste 90 dagarna. Längsta passet jag kunde hitta de senaste 90 dagarna var 8km, de andra 3 (!) passen under samma period var kortare.
Med de förutsättningarna hade jag inte startat.
Quote from Funbeat user on 16 April 2014, 17:59Är distansen sådan att du skulle känna dig nöjd och glad och stolt över dig själv bara du tar dig runt oavsett tid? I så fall skulle jag startat.
Är distansen en du sprungit tusen gånger förut och du är ute efter ett PB? Starta inte.
Är distansen sådan att du skulle känna dig nöjd och glad och stolt över dig själv bara du tar dig runt oavsett tid? I så fall skulle jag startat.
Är distansen en du sprungit tusen gånger förut och du är ute efter ett PB? Starta inte.
Quote from Funbeat user on 16 April 2014, 20:11Tack för alla svar. Jag skulle absolut kunna starta, strunta i tiden och njuta av distansen. Fast nu har ännu ett barn fått feber, så kanske får vi dra förkylningen ett varv till i familjen. något PB är jag inte ute efter, men en skön löpupplevelse. Och e
Tack för alla svar. Jag skulle absolut kunna starta, strunta i tiden och njuta av distansen. Fast nu har ännu ett barn fått feber, så kanske får vi dra förkylningen ett varv till i familjen. något PB är jag inte ute efter, men en skön löpupplevelse. Och e