Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatAtt svara på inlägg
You need to log in to create posts and topics.

12

När man svara på ett privat mess, se man texten man ska svara på.
Jag saknar den funktionen vid svarandet av allmänna inlägg.
Kanske diskussionens allra första inlägg samt den sista, eller 3-5 sista??

undrar också om man skulle kunna få en funktion för att blocka folk från personliga meddelanden?

har du många beundrare? 😉

Eller at man markerar det man vill citera innan man svarar. Så kommer det med snygg citeringsformatering först i inlägget.

Jag skulle vilja välja vilket inlägg jag svarar på, så att det står "svar till NN". Och så vill jag kunna citera texten ifall den är långt upp.

hmm, kanske kan man har texten "svara" under varje persons namn vid deras inlägg. som sedan visas i ditt svar vem du svara till.

Men om man svara på flera då? Måste man då göra ett nytt inlägg för varje!!

Om man kan citera så framgår det ju vem det är man svarar till? Jag har varit med om det som Per nämner, nämligen att folk börjar skriva flera inlägg med samma innehåll bara för att svara alla lämpliga...mycket irriterande. :/

Kanske kan man ha svarsrutan längst ner på diskussionsidan istället för att klicka sig fram till en ny sida med en svarsrutan?

Jag tycker citeringsfunktioner brukar göra att forumen blir mycket mera svårlästa eftersom folk tenderar att slarva med vad de citerar. Däremot har jag varit inne på det som Gary föreslår sist, att man har svarsrutan längst ner på sidan istället.

12