Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatAtt svara på inlägg
You need to log in to create posts and topics.

12

En svarsruta längst ned är bra. Då behöver man inter riskera att tappa det man skrivit om man byter sida för att kolla nåt på det man svarar. Räcker med att scrolla upp en bit då. Samtidigt bir det lättare att klistra in citat.

En svarsruta längst ner är jättebra. Bra är det också om man kan svara var och en som skrivit i tråden.

jag tycker citeringsfunktion är mkt störande, folk tenderar citera hela tiden så man läser om en massa grejer... bra att kunna citera, irriterande om det används jämt. Det blir tungrott för inläggen blir så långa, och det blir citat i citat ibland.

Och

Ja när folk citerar hela inlägg utan att redigera bort det de inte svarar på, och det sedan kanske blir citat på citaten ... pust!

Det är ju olika på olika forum. Mitt andra favorithak är det sån trafik på så det vore omöjligt att hänga med om inte citeringen fanns med.

Jo, det kan ju bli tydligare (jag citerar friskt själv emellanåt), men just när det används utan att rensa lite i texten.

När jag ska svara på vissa inlägg så trycker jag på Crtl+N först...
då får jag upp ett likadant fönster där jag kan läsa det jag ska svara på.

...fast på Piggelin kommer förstasidan upp när man gör så... 🙁

A rather handy little tip there Dennis!! 🙂

Råkade skriva ett meddelande här som jag ville ta bort sen, det var i fel forum, men kan tydligen inte ta bort det.
Sorry...

Just det...att lägga svarsrutan längst ner så att man kan se övriga inläggd, det var ju en bra idé 🙂

12