Quote from Guest on 13 October 2006, 13:24Jaha, så har jag börjat snegla på andra cyklar, till Mr Orange stora sorg.. eller glädje, det beror väl på hur man ser på saken! 🙂
Det är inte enkelt! Finns hur mycket saker, å detaljer osv att ta hänsyn till..
Färgen tycker jag är en viktig detalj..
Jaha, så har jag börjat snegla på andra cyklar, till Mr Orange stora sorg.. eller glädje, det beror väl på hur man ser på saken! 🙂
Det är inte enkelt! Finns hur mycket saker, å detaljer osv att ta hänsyn till..
Färgen tycker jag är en viktig detalj..
Quote from Mats Andersson on 13 October 2006, 13:34Nu kan vi sluta fundera på vart alla hippies tog vägen. Dom är designers hos Colle 🙂
Nu kan vi sluta fundera på vart alla hippies tog vägen. Dom är designers hos Colle 🙂
Quote from Fredrik Olsson on 13 October 2006, 13:41Huh, jag höll nästan på att ramla ur soffan. Snacka om flower power 🙂
Huh, jag höll nästan på att ramla ur soffan. Snacka om flower power 🙂
Quote from Claes Andersson on 13 October 2006, 13:46Inte kan du väl skippa ett cykelmärke som Susanne Ljungskog kör på. 🙂
Jag kikar själv på en MTB av samma märke fast en SMC... Sen ska det bli åka av uti skogen. 🙁
Inte kan du väl skippa ett cykelmärke som Susanne Ljungskog kör på. 🙂
Jag kikar själv på en MTB av samma märke fast en SMC... Sen ska det bli åka av uti skogen. 🙁
Quote from Peter Hall on 13 October 2006, 13:49Helt i min smak. Nåt att vila ögonen på när man är ute på långpass än den svarta asfalten.
Helt i min smak. Nåt att vila ögonen på när man är ute på långpass än den svarta asfalten.
Quote from Urban Nilsson on 13 October 2006, 13:52Colagno-hojen är fr o m nu min drömhoj!!!
Colagno-hojen är fr o m nu min drömhoj!!!
Quote from Christian Strömberg on 13 October 2006, 14:02Vilken skönhet!!!! Letar oxå efter en lämplig cykel har dock fått nöja mig med en Trekk 1400. Tyvärr tas den modellen i min ramstorlek inte in (pygmé med ramstrolek 43) i Sverige. Fortfarande oklart hur jag ska bära mig åt för att få den i min ägo.
Vad
Vilken skönhet!!!! Letar oxå efter en lämplig cykel har dock fått nöja mig med en Trekk 1400. Tyvärr tas den modellen i min ramstorlek inte in (pygmé med ramstrolek 43) i Sverige. Fortfarande oklart hur jag ska bära mig åt för att få den i min ägo.
Vad
Quote from ellen olsson on 13 October 2006, 14:06Jisses! 🙂
Jisses! 🙂
Quote from Emma Sjöberg on 13 October 2006, 14:16🙂
En nätt liten summa av 11 000 Euro.. och du måste hämta den i.. i .. Cambiago! iofs å hjälper Mr Colnago själv till med nånting!
som hittat ju 🙂
🙂
En nätt liten summa av 11 000 Euro.. och du måste hämta den i.. i .. Cambiago! iofs å hjälper Mr Colnago själv till med nånting!
som hittat ju 🙂
Quote from Funbeat user on 13 October 2006, 14:27Underbar! vill HAHAAAAAA!
Hoppar upp och ner i stolen och låter som min femåring och min 18månaders tillsammans ....
Underbar! vill HAHAAAAAA!
Hoppar upp och ner i stolen och låter som min femåring och min 18månaders tillsammans ....