Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelAtt titta på ny cykel!
You need to log in to create posts and topics.

Men Silva! Ärligt talat! Inte kan du köpa en cykel med blommor och fjärilar på! Det känns väldigt fel... då måste du ju *hemska tanke* matcha det med blommiga kläder, och vips... så kommer du få tjurarna (öhh nöten... öhhhh hankossorna) efter dig i Laholm

Nää då Silva! Självklart ska du köpa cykeln! .. och fjärilarna är inte alls så beskedliga som de verkar vid första anblick och kan säkert bita ifrån om det skulle vara nödvändigt eller om någon försöker stjäla cykeln.

BILD:www.karinw.se/tiger.jpg

Tor:

Hur många skulle tacka nej till en värstinghoj från Colnago, motivlackad med blommor och fjärilar, om priset vore tillräckligt "vänligt"?
Inte jag iallafall... 🙂

Jag skulle tacka nej. Vilken dag som helst. Det är lite för mycket "Goa Beach 1971" över motivlackerna för min smak. Kanske är ångorna som får lackarna att släppa alla hämningar? 🙂

Verkar som vi delar in FB i två läger? 🙂

Vad mernar du Tor!? Det är då inte jag som haft några nötter efter mej.. jag menar nötdjur efter mej sen Laholm! 🙂
Förresten cyklade jag fel inte ut i kohagen *ler*
Men berätta gärna vad som händer.. he he..

Christer! Du har säkert en vägg hemma som du kan hänga upp den på, som det samlarobjekt den är.. eller så får du låna väggplats hos mej! Jag är generös av mej 🙂

Jag har hört att fint vin också stiger i värde och att man kan samla på det. Men inte fan smakar det bättre för det 🙂

Nu C är du ute å cyklar.. du har fått det här om bakfoten! ett fint vin mognar med åren.. precis som en kvinna vet du 🙂

Kvinnor ja, vin nej. Vin är vidrigt 🙂

In vino vertitas. Colnagon är en FinItalienare 🙂 men 11kEuro är litet väl häftigt. Undrar just hur mycket den skulle kosta om man skalade bort motivlacken och körde med standardfärger?