Quote from Fredrik Närenfors on 13 October 2006, 14:33Klein har små damramar.
Synd på blommorna som växte på fälgen. Första gången man bromsar så lär dom tappa lite löv.
Men nog tror jag miss Diva blir bäst. Du har väl hört talas om platonisk kärlek 😉
Klein har små damramar.
Synd på blommorna som växte på fälgen. Första gången man bromsar så lär dom tappa lite löv.
Men nog tror jag miss Diva blir bäst. Du har väl hört talas om platonisk kärlek 😉
Quote from Christian Strömberg on 13 October 2006, 14:37Ja Yippie precis i min prisklass (i kronor) tar två med detsamma 🙂
Ja Yippie precis i min prisklass (i kronor) tar två med detsamma 🙂
Quote from Michael R on 13 October 2006, 16:08Hur ska man våga cykla på en sån fin hoj, den måste ju stå i vardagsrummet jämt!
/E
Hur ska man våga cykla på en sån fin hoj, den måste ju stå i vardagsrummet jämt!
/E
Quote from Christian Strömberg on 13 October 2006, 16:11Vardagsrummet? Man flyttar på gubben till soffan så får den hederplats i sängen 🙂
Vardagsrummet? Man flyttar på gubben till soffan så får den hederplats i sängen 🙂
Quote from Anders Wallerstedt on 13 October 2006, 17:18En fin Colnago 😉
Tyvärr lite dyr, men vinner du på lotto, så slå till!
En fin Colnago 😉
Tyvärr lite dyr, men vinner du på lotto, så slå till!
Quote from Emma Sjöberg on 13 October 2006, 19:09Jajust.. kom just på att den här skulle ju eventuellt (om man är liiite färgblind!) matcha väggen i mitt sovrum.. mitt emot sängen.. så man har nåt snyggt å härligt å vila ögonen på när man vaknar.. ööh joo.. för den som undrar.. jag är singel 🙂
För i
Jajust.. kom just på att den här skulle ju eventuellt (om man är liiite färgblind!) matcha väggen i mitt sovrum.. mitt emot sängen.. så man har nåt snyggt å härligt å vila ögonen på när man vaknar.. ööh joo.. för den som undrar.. jag är singel 🙂
För i
Quote from Mats Andersson on 13 October 2006, 20:49Styrlindan var lite cool på cykeln dock 🙂
Styrlindan var lite cool på cykeln dock 🙂
Quote from Funbeat user on 13 October 2006, 20:57Låter som en bra deal, vem 17 vill ha ett hus?
Låter som en bra deal, vem 17 vill ha ett hus?
Quote from Ulf Stider on 13 October 2006, 20:59Himla snygg cykel!
Å vadå dyr ? VAT är ju inkluderat!!Klart som korvspad att Silva ska ha den!
Himla snygg cykel!
Å vadå dyr ? VAT är ju inkluderat!!
Klart som korvspad att Silva ska ha den!
Quote from Christian Strömberg on 13 October 2006, 22:25Undrar just om man får någe rabatt vid mångköp. Om Cia vill ha en oxå så e vi ju uppe i 5 cyklar....måste bli minst 20% avdrag
Undrar just om man får någe rabatt vid mångköp. Om Cia vill ha en oxå så e vi ju uppe i 5 cyklar....måste bli minst 20% avdrag