Quote from Funbeat user on 12 March 2010, 21:16Du läste väl det där, Kjelle? Så då vet vi vad vi gör 11/6 2011!
Kanske ochså en idé att låna för du-vet-vilka?
Du läste väl det där, Kjelle? Så då vet vi vad vi gör 11/6 2011!
Kanske ochså en idé att låna för du-vet-vilka?
Quote from Funbeat user on 12 March 2010, 22:20Först så hoppas jag naturligtvis att det blir en kanon-marathon i vårt så underbara östliga grannland. Å sen så tackar jag naturligtvis Herr S för tipset om en udda men ändock rolig startgrupp med namnet 100+....!?
Först så hoppas jag naturligtvis att det blir en kanon-marathon i vårt så underbara östliga grannland. Å sen så tackar jag naturligtvis Herr S för tipset om en udda men ändock rolig startgrupp med namnet 100+....!?
Quote from Funbeat user on 12 March 2010, 22:23Udda och udda Kjell ... 😉
Startgruppen 100+ finns på många mindre maraton runt om i Finland - tycker att det är en kul idé!
Föreningen Häjyt har också en egen klubb för alla 100+ -maratonlöpare:
http://www.nic.fi/~tiki/100.htm
(t+)
Udda och udda Kjell ... 😉
Startgruppen 100+ finns på många mindre maraton runt om i Finland - tycker att det är en kul idé!
Föreningen Häjyt har också en egen klubb för alla 100+ -maratonlöpare:
http://www.nic.fi/~tiki/100.htm
(t+)
Quote from Funbeat user on 12 March 2010, 22:23Ni kan kolla tidigare årens resultat också från samma sida! Det är tävling som växer varje år. 🙂
Ni kan kolla tidigare årens resultat också från samma sida! Det är tävling som växer varje år. 🙂
Quote from Funbeat user on 13 March 2010, 07:19Ett lopp så nära gränsen och ingen översatt sida?
Det finns ju en och annan sydlig svensk som letat sig norrut och inte behärskar vare sig finska eller meänkieli ...
Ett lopp så nära gränsen och ingen översatt sida?
Det finns ju en och annan sydlig svensk som letat sig norrut och inte behärskar vare sig finska eller meänkieli ...
Quote from Funbeat user on 13 March 2010, 09:12Enligt statistiken finns det fler 100+:are i Suomi, så det är fullt naturligt med en sådan klass. Aurinkon kommer att växa ytterligare när alla samlare i Sverige får nys om tävlingen.
Enligt statistiken finns det fler 100+:are i Suomi, så det är fullt naturligt med en sådan klass. Aurinkon kommer att växa ytterligare när alla samlare i Sverige får nys om tävlingen.
Quote from Funbeat user on 13 March 2010, 18:06Tack för tipset Yvonne....jag ska grunna lite på det inför Månkarbo Marathon den 7:e aug 2010. Kanske kan köra en mindre variant första året för att sedan explodera i värsta crescendot..!? (Stavas det så???)
Tack för tipset Yvonne....jag ska grunna lite på det inför Månkarbo Marathon den 7:e aug 2010. Kanske kan köra en mindre variant första året för att sedan explodera i värsta crescendot..!? (Stavas det så???)
Quote from Funbeat user on 14 March 2010, 08:51Den här maran måste jag springa någon gång, jag har nämligen mina rötter i tornedalen. Det är otroligt vackert just den här tiden på året men varning för mygg.... Åk upp till toppen av Aavasaksa och beundra utsikten. (H)
Den här maran måste jag springa någon gång, jag har nämligen mina rötter i tornedalen. Det är otroligt vackert just den här tiden på året men varning för mygg.... Åk upp till toppen av Aavasaksa och beundra utsikten. (H)
Quote from Funbeat user on 14 March 2010, 09:25Det värsta är inte myggen utan knotten ... fast jo, skulle ta far min med och springa den om jag sprang mara ...
Det värsta är inte myggen utan knotten ... fast jo, skulle ta far min med och springa den om jag sprang mara ...
Quote from Funbeat user on 9 April 2010, 21:09Obs! Startet har ändrats till Ylitornio centrum ,som är även tävlings kansli. Nya plats är Helenan Kievari,Hotell restaurang. Välkomen alla! Lopp nära gränsen! (L)
Obs! Startet har ändrats till Ylitornio centrum ,som är även tävlings kansli. Nya plats är Helenan Kievari,Hotell restaurang. Välkomen alla! Lopp nära gränsen! (L)