Quote from Funbeat user on 31 March 2009, 19:51>"Mitt andra problem är att cykeldatorn, en Sigma BC 1606L DTS wireless, inte vill fungera utomhus..."
Jag har en Pulsar trådlös cykeldator med pulsband och den är känslig framförallt för elektriska järnvägar (16 2/3 Hz). Kommer jag för nära en elektrifi
>"Mitt andra problem är att cykeldatorn, en Sigma BC 1606L DTS wireless, inte vill fungera utomhus..."
Jag har en Pulsar trådlös cykeldator med pulsband och den är känslig framförallt för elektriska järnvägar (16 2/3 Hz). Kommer jag för nära en elektrifi
Quote from Funbeat user on 31 March 2009, 19:52Polar har löst det problemet.
Polar har löst det problemet.
Quote from Funbeat user on 31 March 2009, 20:07>Polar har löst det problemet.
Hur då? Min cykeldator är snart tre år gammal.
>Polar har löst det problemet.
Hur då? Min cykeldator är snart tre år gammal.
Quote from Funbeat user on 31 March 2009, 20:09Jag har inte öppnat o tittat, men deras CS600 är avstörd. Det är bara piloten som är störd.
Jag har inte öppnat o tittat, men deras CS600 är avstörd. Det är bara piloten som är störd.
Quote from Funbeat user on 31 March 2009, 20:52<Nämen Peter, lämnade du in cykeln trots alla fina tips du fick här?
FÅr spara alla bra tips till nästa gång. För jag antat att växlarna kommer behöva justeras igen.
Jag bor snett ovanför järnvägen och brukar passera även tvärbanan på vägen ut från stan
<Nämen Peter, lämnade du in cykeln trots alla fina tips du fick här?
FÅr spara alla bra tips till nästa gång. För jag antat att växlarna kommer behöva justeras igen.
Jag bor snett ovanför järnvägen och brukar passera även tvärbanan på vägen ut från stan
Quote from Funbeat user on 31 March 2009, 21:39Precis när jag tror att "allt" fungerar (dock fortfarande inomhus) så dyker det upp "too many signals i displayen".
Vad ska man säga; för långt ifrån mottagaren inget resultat och för nära....
Pratar vi 1/1000 av en milimeter i precision för att skiten
Precis när jag tror att "allt" fungerar (dock fortfarande inomhus) så dyker det upp "too many signals i displayen".
Vad ska man säga; för långt ifrån mottagaren inget resultat och för nära....
Pratar vi 1/1000 av en milimeter i precision för att skiten
Quote from ellen olsson on 31 March 2009, 21:47Jag har inga problem med min Polar.
Jag har inga problem med min Polar.
Quote from Funbeat user on 1 April 2009, 13:11Tillbaka till säljaren kanske? Dom borde kunna hjälpa dig alt. reklamera.
Tillbaka till säljaren kanske? Dom borde kunna hjälpa dig alt. reklamera.
Quote from Funbeat user on 1 April 2009, 18:38Jag har inga problem med min Sigma 1606 L DTS Cadense (efter batteribytet som gjordes direkt efter inköp) 🙂
Varje gång man börjar ett nytt cykelpass blinkar hastighetssiffran och kadenssiffran någon sekund innan cykeldatorn tagit in signalen. Det är no
Jag har inga problem med min Sigma 1606 L DTS Cadense (efter batteribytet som gjordes direkt efter inköp) 🙂
Varje gång man börjar ett nytt cykelpass blinkar hastighetssiffran och kadenssiffran någon sekund innan cykeldatorn tagit in signalen. Det är no
Quote from Funbeat user on 1 April 2009, 19:44tack för tipsen. Jag ska prova att byta batteri, annars blir det nog till att reklamera den.
tack för tipsen. Jag ska prova att byta batteri, annars blir det nog till att reklamera den.