Quote from Guest on 14 January 2008, 22:50Alltså allvar Olle, måste det vara på det viset???? (#)
Jag vill ha tillbaka kalendern där orden skrevs ut eller hamnade på ny rad OCH man kunde få en radbrytning/mellanrum mellan text (om man skrev om olika saker) i gula dagsnoteringsfältet.Det är verk
Alltså allvar Olle, måste det vara på det viset???? (#)
Jag vill ha tillbaka kalendern där orden skrevs ut eller hamnade på ny rad OCH man kunde få en radbrytning/mellanrum mellan text (om man skrev om olika saker) i gula dagsnoteringsfältet.
Det är verk
Quote from Funbeat user on 14 January 2008, 23:00Håller med dig.
Håller med dig.
Quote from Galderma Fritidsförening on 14 January 2008, 23:03Jag håller också med. Stod ut med de "avhuggna" orden i början men nu börjar det gå en på nerverna... Snälla Olle, fixa det 🙂
Jag håller också med. Stod ut med de "avhuggna" orden i början men nu börjar det gå en på nerverna... Snälla Olle, fixa det 🙂
Quote from mårten jansson on 14 January 2008, 23:56Det är väldigt irriterande faktiskt. Speciellt när man har en bred skärm och får se halva ytan grå varje gång...
Det är väldigt irriterande faktiskt. Speciellt när man har en bred skärm och får se halva ytan grå varje gång...
Quote from Funbeat user on 15 January 2008, 07:13Bra sida, men smal och avhuggna ord är inte kul.
Bra sida, men smal och avhuggna ord är inte kul.
Quote from Funbeat user on 15 January 2008, 08:22Nej, de avhuggna orden är kass!
1. Gör sidan bredare så att de med hög upplösning kan utnyttja den
2. Avstava på riktigt. D.v.s. bryt inte orden godtyckligt, utan följ reglerna, t.ex. i SAOL. Det finns algoritmer för sånt.
3. Strunta i att avstava.
Nej, de avhuggna orden är kass!
1. Gör sidan bredare så att de med hög upplösning kan utnyttja den
2. Avstava på riktigt. D.v.s. bryt inte orden godtyckligt, utan följ reglerna, t.ex. i SAOL. Det finns algoritmer för sånt.
3. Strunta i att avstava.
Quote from Funbeat user on 15 January 2008, 08:32Jag håller med! Får vi en bredare kalender så tränar vi mer... 😉
Jag håller med! Får vi en bredare kalender så tränar vi mer... 😉
Quote from Lotta Lindström on 15 January 2008, 10:22Ge mig fler dar i veckan så tränar jag mer. Men jag vet inte om Olle kan styra över sånt 😀
Ge mig fler dar i veckan så tränar jag mer. Men jag vet inte om Olle kan styra över sånt 😀
Quote from Funbeat user on 15 January 2008, 10:27Jag vill ha fler timmar per dygn inte fler dar per vecka :D.
Och det vore käckt om orden inte höggs mitt itu. Blir svårt att läsa.
Att avstava enligt gällande regler vore nog att ta i (går det rent tekniskt att lösa?!?!), för mig räcker det att det bör
Jag vill ha fler timmar per dygn inte fler dar per vecka :D.
Och det vore käckt om orden inte höggs mitt itu. Blir svårt att läsa.
Att avstava enligt gällande regler vore nog att ta i (går det rent tekniskt att lösa?!?!), för mig räcker det att det bör
Quote from Funbeat user on 15 January 2008, 12:25> Att avstava enligt gällande regler vore nog att ta i (går det rent tekniskt att lösa?!?!)
Tvivlar ni på teknikens under?
Ja det går att avstava rätt med datorer. Bara för att folk vant sig vid att Word inte kan göra avstavning betyder det inte att det
> Att avstava enligt gällande regler vore nog att ta i (går det rent tekniskt att lösa?!?!)
Tvivlar ni på teknikens under?
Ja det går att avstava rätt med datorer. Bara för att folk vant sig vid att Word inte kan göra avstavning betyder det inte att det