Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Men... var det inte en utmaning du sökte?
Vi kommer att arrangera en stafett dagen innan, med nästan "valfri" distans. Byterna sker vid en vattenstation, och det finns 13 stationer längst banan. Då kan man ha ett lag med 2-14 deltagare.
Men kul skall vi h

Kul med stafett! Är gärna med i ett stafettlag och kör maraton dagen efter. 🙂

Ja!! En dubbelstöt! (H)

JAG HAR aldig sprungit en mara innan men nu e de dags hmm kanske gav mig på värstingen de e ju lite kullar här. Har sedan en triathlon i min kalender en månad senare så jag hoppas att de inte ska bli allför mycke onda höfter efteråt

Är det Kalmar Du syftar på Linda, så är ju Båstad en perfekt genomkörare 🙂

Japp de e kalmar triahlon irondistansen så jag hoppas jag e välbehållen efter båsta=)

Första gången jag springer båstad marathon o det ska bli så kul även om alla backar känns som utmaningar med råge. Antar att det tidsmässigt inte är så snabb bana heller...eller? ...om man jämför med stockholm tex som i stort sett bara har västerbron som

Upptäckte till min stora förvåning att starten är flyttad från kl 12.00 till kl 10.00. Nummerlapp ska avhämtas senast kl 09.00. Varför ändrar man starttid efter att anmälan öppnat? (t-)

Hur tänker arrangören? Båstad ligger INTE vid allfarvägen precis, de

Det var väl 40 deltagare förra året och väldigt varmt så jag tror att det generella önskemålet var en tidigare start.
Håller med om att det strular till planeringen, men löpmässigt en fördel tror jag...

Har lagt in banan på Runkeeper. http://runkeeper.com/race/axa-bstad-marathon-10326/13576
Min bror följde mig på nätet under Stockholm Marathon och tyckte det fungerade väldigt bra. Är en gratis app till telefon, men vill man ha live funktionen så kostade