Quote from Funbeat user on 31 May 2011, 14:10Jag hör rykten om att nästan 30 afrikanska löpare, med PB neråt 2.09 kan komma till start. En får ligga i om fjärdeplatsen skall försvaras.
Anmäl er till årets löparfest!😀
Jag hör rykten om att nästan 30 afrikanska löpare, med PB neråt 2.09 kan komma till start. En får ligga i om fjärdeplatsen skall försvaras.
Anmäl er till årets löparfest!
😀
Quote from Funbeat user on 31 May 2011, 14:34Det är nog nåt missförstånd. De tror antagligen att förstapriset är 5000 euro 🙂 de kommer knappast om det handlar om ett par tusenlappar
Det är nog nåt missförstånd. De tror antagligen att förstapriset är 5000 euro 🙂 de kommer knappast om det handlar om ett par tusenlappar
Quote from Funbeat user on 31 May 2011, 15:10Det är startpengarna som är intressanta.
Det är startpengarna som är intressanta.
Quote from Funbeat user on 31 May 2011, 18:17Jag har också anmält mig, men fruktar lite för backarna (då jag är fruktansvärt dålig backlöpare).
Jag får helt enkelt planera in Backintervaller i mitt tajta tränings/tävlingschema.
Hur mycket backigare är det exempelvis. jämfört med Stockholm´s maran ?
Jag har också anmält mig, men fruktar lite för backarna (då jag är fruktansvärt dålig backlöpare).
Jag får helt enkelt planera in Backintervaller i mitt tajta tränings/tävlingschema.
Hur mycket backigare är det exempelvis. jämfört med Stockholm´s maran ?
Quote from Funbeat user on 31 May 2011, 18:30Jag har hört många ifrån Mälardalen som hävdar att Skåne är platt.
Jag har hört många ifrån Mälardalen som hävdar att Skåne är platt.
Quote from Funbeat user on 31 May 2011, 21:17Csaba, Det är inte backträning som behövs. Det är bergsklättring... 😉
Första backen går upp till 155 meter. Det är på 8 km. Låter oerhört tufft.
sedan så går det nedför i 20 km. Kommer att ta hårt på framsida lår. Sedan upp 100 meter på ganska kort strä
Csaba, Det är inte backträning som behövs. Det är bergsklättring... 😉
Första backen går upp till 155 meter. Det är på 8 km. Låter oerhört tufft.
sedan så går det nedför i 20 km. Kommer att ta hårt på framsida lår. Sedan upp 100 meter på ganska kort strä
Quote from Funbeat user on 31 May 2011, 21:28Robert, skrämm mig inte nu 😉
Nja, jag har ju inte hög prioritet på loppet, utan mer som ett "ta mig runt" mara.
Nerför är jag inte speciellt bekymrad, tvärt om jag älskar nerför (då jag brukar "ta igen" förlorad uppför farten).
Robert, skrämm mig inte nu 😉
Nja, jag har ju inte hög prioritet på loppet, utan mer som ett "ta mig runt" mara.
Nerför är jag inte speciellt bekymrad, tvärt om jag älskar nerför (då jag brukar "ta igen" förlorad uppför farten).
Quote from Funbeat user on 31 May 2011, 21:43Csaba,
Samma här. Vi är 3 st som tar detta som ett träningspass inför Lidingöloppet. tror att det är för tufft för min kapacitet att satsa på någon speciell tid...
Csaba,
Samma här. Vi är 3 st som tar detta som ett träningspass inför Lidingöloppet. tror att det är för tufft för min kapacitet att satsa på någon speciell tid...
Quote from Funbeat user on 31 May 2011, 21:56Nu var det typ sommarens varmaste dag förra året, men det är fint underlag så jag tror att det går att göra hyfsade tider på banan om man har lite krut i låren. Vinnaren förra året ca 3.05 om jag minns rätt, tror jag var god för tider strax över 2.40. Nu
Nu var det typ sommarens varmaste dag förra året, men det är fint underlag så jag tror att det går att göra hyfsade tider på banan om man har lite krut i låren. Vinnaren förra året ca 3.05 om jag minns rätt, tror jag var god för tider strax över 2.40. Nu
Quote from Funbeat user on 8 June 2011, 07:36Boende bokat och anmält via hemsidan. 😀
Boende bokat och anmält via hemsidan. 😀