Quote from Guest on 11 October 2012, 20:31Hej,
Har vi några andra Sydväst Skåningar som skall springa Axa Fjällmara 2013?I sådana fall är jag ute efter lite tips på var ni har hittat bra tränings möjligheter.
Själv så springer jag omkring ute i Bokskogen, backarna vid Öresundsbro fästet, Romel
Hej,
Har vi några andra Sydväst Skåningar som skall springa Axa Fjällmara 2013?
I sådana fall är jag ute efter lite tips på var ni har hittat bra tränings möjligheter.
Själv så springer jag omkring ute i Bokskogen, backarna vid Öresundsbro fästet, Romel
Quote from Funbeat user on 11 October 2012, 20:41Har du inte Marcusloppet på Skåneleden snart.
Skåneleden är ej att leka med på alla ställen.
Har du inte Marcusloppet på Skåneleden snart.
Skåneleden är ej att leka med på alla ställen.
Quote from Funbeat user on 11 October 2012, 20:49Tack K-G
Är inte riktigt uppe i distanser på 50km riktigt ännu (skall inte vara redo från den 13:e Aug 2013:-)), så jag nöjer mig med Yddingeloppet den 27:e Oktober.Men som du skriver, det finns utmaningar på Skåndeleden runt o på Romeleåsen, bra terrä
Tack K-G
Är inte riktigt uppe i distanser på 50km riktigt ännu (skall inte vara redo från den 13:e Aug 2013:-)), så jag nöjer mig med Yddingeloppet den 27:e Oktober.
Men som du skriver, det finns utmaningar på Skåndeleden runt o på Romeleåsen, bra terrä
Quote from Funbeat user on 11 October 2012, 21:02Jag kör mycket i Torup. Extra reps i backarna.
Järnhatten vid Romeleklint längs skåneleden och Markusloppets sträckning är fin.
Brösarps backar.
Kullaberg!
Det kommer att fixa sig fint. Lycka till med träningen!
/Mikael
Jag kör mycket i Torup. Extra reps i backarna.
Järnhatten vid Romeleklint längs skåneleden och Markusloppets sträckning är fin.
Brösarps backar.
Kullaberg!
Det kommer att fixa sig fint. Lycka till med träningen!
/Mikael
Quote from Funbeat user on 11 October 2012, 21:08Skulle vilja men det får nog bli nästa år igen..
Skåneleden som många pratat om.. vid Glumslövsbackar är nog idealiskt för den typen och sen Kullaberg.. Söderåsen ska också vara bra kuperat.
Lycka till!
Skulle vilja men det får nog bli nästa år igen..
Skåneleden som många pratat om.. vid Glumslövsbackar är nog idealiskt för den typen och sen Kullaberg.. Söderåsen ska också vara bra kuperat.
Lycka till!
Quote from Funbeat user on 11 October 2012, 21:09St Hans! Där brukar deltagarna ligga o gråta i backen.
St Hans! Där brukar deltagarna ligga o gråta i backen.
Quote from Funbeat user on 11 October 2012, 21:18Ja det blir väl inte backträning för dig i Holland, Micke?
Ja det blir väl inte backträning för dig i Holland, Micke?
Quote from Funbeat user on 11 October 2012, 21:37Limburg är rätt kuperat.
Limburg är rätt kuperat.
Quote from Funbeat user on 11 October 2012, 21:45Ska faktiskt delta i Sevenhills i Nijmegen. annars så är det inte så mycket backar nej.. Malmö känns kuperat i jämförelse!
Ska faktiskt delta i Sevenhills i Nijmegen. annars så är det inte så mycket backar nej.. Malmö känns kuperat i jämförelse!
Quote from Funbeat user on 11 October 2012, 21:59Det finns ett bergsmarathon i Holland.
Rhenen-Wageningen.Håll då ögonen öppna.
Inte såg jag något berg.
Det var klart väder.Det blir bättre träning i Atlanda. 🙂
Det finns ett bergsmarathon i Holland.
Rhenen-Wageningen.
Håll då ögonen öppna.
Inte såg jag något berg.
Det var klart väder.
Det blir bättre träning i Atlanda. 🙂