Quote from Funbeat user on 12 October 2012, 14:01Tingvalla (Åstorp).
Ordentligt brant i början upp på åsen och fin gegga-mojja där uppe om det regnat.
Omklädning med dusch och toa finns i källaren.
Finns t.o.m. elljus, men bara på lilla slingan (typ 2 km).
Tingvalla (Åstorp).
Ordentligt brant i början upp på åsen och fin gegga-mojja där uppe om det regnat.
Omklädning med dusch och toa finns i källaren.
Finns t.o.m. elljus, men bara på lilla slingan (typ 2 km).
Quote from Funbeat user on 12 October 2012, 22:11Skryllemilen har en hel del backar och ombytesmöjligheter.
Skäralid har bra backar upp till Kopparhatten och bjuder på fin terränglöpning på Söderåsen. Är man väldigt pigg i benen kan man springa ända till Tingvalla i Åstorp (se ovan) 🙂
Skryllemilen har en hel del backar och ombytesmöjligheter.
Skäralid har bra backar upp till Kopparhatten och bjuder på fin terränglöpning på Söderåsen. Är man väldigt pigg i benen kan man springa ända till Tingvalla i Åstorp (se ovan) 🙂
Quote from Funbeat user on 12 October 2012, 23:57Jag kan rekommendera Sandsjöbacka trail maraton den 20 januari.
Start i Kungsbacka och målgång i Göteborg. Jag ska själv köra både Axa och Sandsjöbacka för första gången. Kör en del Mtb och löpning i sandsjöbacka och de är väldigt fin natur och kan var
Jag kan rekommendera Sandsjöbacka trail maraton den 20 januari.
Start i Kungsbacka och målgång i Göteborg. Jag ska själv köra både Axa och Sandsjöbacka för första gången. Kör en del Mtb och löpning i sandsjöbacka och de är väldigt fin natur och kan var
Quote from Funbeat user on 13 October 2012, 09:16Tack för alla tips, har väl kommit fram ett o annat nytt ställe. Så efter nyår är det bara att åka Skåne runt o bekanta sig med alla "berg".
När det gäller Axa Fjällmara så blir det premiär för min del, både på distans o fjäll. Så nog skall det bli en r
Tack för alla tips, har väl kommit fram ett o annat nytt ställe. Så efter nyår är det bara att åka Skåne runt o bekanta sig med alla "berg".
När det gäller Axa Fjällmara så blir det premiär för min del, både på distans o fjäll. Så nog skall det bli en r
Quote from Funbeat user on 13 October 2012, 09:22Kan även ge ett tips till Er alla (som ni säkert redan har full kontroll på).
Sydkustloppet öppnade för anmälan förra veckan.Riktigt trevligt o gemytligt halvmaraton, Sveriges sydligaste halvmara. Inga backar där inte men lite sand o sandstigar o vind l
Kan även ge ett tips till Er alla (som ni säkert redan har full kontroll på).
Sydkustloppet öppnade för anmälan förra veckan.
Riktigt trevligt o gemytligt halvmaraton, Sveriges sydligaste halvmara. Inga backar där inte men lite sand o sandstigar o vind l
Quote from Funbeat user on 14 October 2012, 17:06Hildesborgs naturreservat alldeles i närheten av Glumslöv och Ålabodarna en halv mil norr om Landskrona. Väldigt inspirerande miljö vid Öresundskusten och mycket backar med små grusvägar eller mindre asfaltsvägar.
Hildesborgs naturreservat alldeles i närheten av Glumslöv och Ålabodarna en halv mil norr om Landskrona. Väldigt inspirerande miljö vid Öresundskusten och mycket backar med små grusvägar eller mindre asfaltsvägar.
Quote from Funbeat user on 15 October 2012, 08:53Så efter alla dessa förslag på mera närliggande alternativ så behöver ju inte skåningen åka ända upp till Lapland för att få en fjällmara. Kör man det dessutom i början på mars finns det ju t o m möjlighet till lite snökänsla också samtidigt som solen ock
Så efter alla dessa förslag på mera närliggande alternativ så behöver ju inte skåningen åka ända upp till Lapland för att få en fjällmara. Kör man det dessutom i början på mars finns det ju t o m möjlighet till lite snökänsla också samtidigt som solen ock
Quote from Funbeat user on 15 October 2012, 08:56Johan: +1 😉
Johan: +1 😉