Quote from Funbeat user on 25 April 2011, 17:46Jo, men visst var det väl drafting i elitklassen förra året?
Jo, men visst var det väl drafting i elitklassen förra året?
Quote from Funbeat user on 25 April 2011, 18:15Jo jag var där å kollade så jag e tvärsäker på att det var drafting
Jo jag var där å kollade så jag e tvärsäker på att det var drafting
Quote from Funbeat user on 25 April 2011, 18:51Gustav, många ligger på rulle även fast det inte är otillåtet 😀
Gustav, många ligger på rulle även fast det inte är otillåtet 😀
Quote from Funbeat user on 26 April 2011, 10:01Elitklasserna är drafting, övriga inte.
Elitklasserna är drafting, övriga inte.
Quote from Funbeat user on 26 April 2011, 12:06Gustav och alla övriga som undrar. I årets tävling är det inte drafting i tävlingsklass heller. Alltså ingen drafting för någon. Så träna på i solen...och håll lucka 🙂
Gustav och alla övriga som undrar. I årets tävling är det inte drafting i tävlingsklass heller. Alltså ingen drafting för någon. Så träna på i solen...och håll lucka 🙂
Quote from Funbeat user on 2 May 2011, 10:17Om ni extrapolerar trenden i anmälningar, tar hänsyn till tidigare års mönster och gör ett jättekomplicerat Excel-ark (eller bara höftar): hur länge törs man vänta med att anmäla sig? Eller finns det plats för alla i år?
Om ni extrapolerar trenden i anmälningar, tar hänsyn till tidigare års mönster och gör ett jättekomplicerat Excel-ark (eller bara höftar): hur länge törs man vänta med att anmäla sig? Eller finns det plats för alla i år?
Quote from Funbeat user on 3 May 2011, 10:41Är det någon som vet vilken tid på dagen som stafetten är?
Är det någon som vet vilken tid på dagen som stafetten är?
Quote from Funbeat user on 3 May 2011, 10:41Är det någon som vet vilken tid på dagen som stafetten är?
Är det någon som vet vilken tid på dagen som stafetten är?
Quote from Funbeat user on 4 May 2011, 15:44Gällande antalet anmälda så säger både Excel och magkänslan att de 2000 platserna kommer att fyllas upp. Vi har kommit nästan halvvägs på drygt 4 månader och har knappt 4 månader kvar till tävlingsdagen. Förra året anmälde sig 70% efter dagens datum. Så r
Gällande antalet anmälda så säger både Excel och magkänslan att de 2000 platserna kommer att fyllas upp. Vi har kommit nästan halvvägs på drygt 4 månader och har knappt 4 månader kvar till tävlingsdagen. Förra året anmälde sig 70% efter dagens datum. Så r
Quote from Funbeat user on 4 May 2011, 16:03Tack för infon! Det är just den olympiska stafetten som vi är intresserade av i mitt lag. 🙂
Tack för infon! Det är just den olympiska stafetten som vi är intresserade av i mitt lag. 🙂