Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumTriathlonAXA Stockholm Triathlon
You need to log in to create posts and topics.

Någon som fått förhinder eller behöver förstärkning i stafetten så kontakta mej, jag är intresserad.

Har en fundering vad gäller cykelsträckan. När man kommer längs Skeppsbron till Slussen och ska ner till Söder mälarstrand, då kör man ju ner "under" Slussen. Ska man då svänga höger upp på cykelbanan som löper längs högersidan i färdriktningen eller kan

Man kör på vägen.

Tack till STockholm City Triathlon för info kväll idag! många fina tips - särskilt värdeful för en blåbär - dvs jag!

På vägen alltså. Då kan man ju ta ut svängen lite mer (=ha högre fart)
Tack.

Nu närmar det sig tävling.
Jag tänkte åka ut till Sjöhistoriska på lördag morgon och prova banan.
Ett varv sim, ett varv cykel och ett lätt joggingvarv på löpbanan.
Om någon vill haka på så hade det varit trevligt! Misstänker att alla bilister inte kom

hade gärna hängt på mne sonen har golftävling & det är bröllopsdagen oxå ...
simmat en del av banan & har sprungit banan oxå... ni som kan detta ... hur bäst att förbereda sig inför sprint på söndag?

Jag tänkte lätt brickpass ikväll sen kanske lättjogg p

Hej

Jag säljer mitt startbevis till olympiskdistans starttid kl 10.00 på söndag.
Någon som är intresserad? Ring mig! 0766394618

Hälsningar

Lisa

Ann-Sofi, om du ska köra olympisk kan det vara ett tips att ta det lite lugnare första varvet på cyklingen så vet du till andra varvet var det är knixigt.
Ska själv köra banan för första gången men har varit funktionär två gånger och har stått en gång uta

Man får bromsa massor där. Gatstenen vid Nybroplan är inte kul på maxpumpade 23 mm däck. Dock skönt att det inte regna, då är gatsten och kurvor riktigt läskigt